Gå til innhold

Noen spørsmål/nhd eller andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk :)

Ja, har jo bare tatt zeldox siden fredag, må vel gi det litt mer tid. Men tanken på å rase ned i vekt er fristende, men ikke å være dårlig da. Synest faktisk det er godt å lese det dere skriver, mer betryggende det enn psykiatere som ikke kjenner meg sier. Og som ikke har tatt ap i det hele tatt.

En durkdreven psykiater sa en gang til meg at disse psykiaterne jaggu kunne prøve å ta disse medisinene selv!

Litt humoristisk, men med en aldri så liten alvorlig undertone...

Jeg vet at noen psykiatere selv har prøvd medikamenter for å få kjennskap til hvordan de virker på skrotten.

Hva angår vektreduksjon finnes det måter som er langt å foretrekke fremfor å være konstant kvalm og å kaste opp hele tiden.

Jeg håper at du finner ut av det :o)

Skrevet

En durkdreven psykiater sa en gang til meg at disse psykiaterne jaggu kunne prøve å ta disse medisinene selv!

Litt humoristisk, men med en aldri så liten alvorlig undertone...

Jeg vet at noen psykiatere selv har prøvd medikamenter for å få kjennskap til hvordan de virker på skrotten.

Hva angår vektreduksjon finnes det måter som er langt å foretrekke fremfor å være konstant kvalm og å kaste opp hele tiden.

Jeg håper at du finner ut av det :o)

Takk :-)

Min behandler sa og de skulle prøvd å tatt det selv, så enig! Enkelte tar så lett på det. Nei, kvalm vil jeg ikke bli.

Skrevet

Nei,ja.Ett sykehus er til for å gjøre folk friske.Psykiatriske sykehus har lengst liggetid av alle sykehus.

Det kan ta både 1 og 2 uker før dine nye medisiner begynner å virke.

Du trenger ingen innleggelse med mindre det er fare for din eller andres helse.Selvmordstanker,drapstanker.Du kan høre stemmer.

Skrevet

Nei,ja.Ett sykehus er til for å gjøre folk friske.Psykiatriske sykehus har lengst liggetid av alle sykehus.

Det kan ta både 1 og 2 uker før dine nye medisiner begynner å virke.

Du trenger ingen innleggelse med mindre det er fare for din eller andres helse.Selvmordstanker,drapstanker.Du kan høre stemmer.

''Du trenger ingen innleggelse med mindre det er fare for din eller andres helse.Selvmordstanker,drapstanker.Du kan høre stemmer.''

Det er det største tullet jeg har lest! Fikk tilbud om innleggelse, og jeg er ikke til fare for meg selv eller andre. Men jeg klarer meg fint selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...