Gå til innhold

Jeg fant jeg fant.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått ut fingeren og begynt å rydde litt.På 1 uke fant jeg 2 savnede mobiler og en GPS! Da pensjonerer jeg den nye Experiaen med touchskjerm som ikke virker med kalde fingre.

Når 10 sekker ved har blitt til 3,begynner det å bli plass i boden på ca 8 kvm.Håper mildvære kommer i mars,Da får jeg begynne med bare strøm.Blir det over -5 i kveld,dropper jeg mer ved.

Gjest Moderator
Skrevet

Ok innlegg, men vær snill å legge slike innlegg på åpen eller meldinger.

Skrevet

Ok innlegg, men vær snill å legge slike innlegg på åpen eller meldinger.

Jeg er en psykiatrisk pasient som roter så utrolig mye,og håper det er lys i tunnelen.Jeg setter pris på at 2 stk tente sin lommelykt,så jeg vet hviken vei jeg skal gå.

Du forlanger at de begge skal slukke sine lykter!

På Åpent finnes det få pasienter som sliter med "nerver"

Skrevet

Jeg er en psykiatrisk pasient som roter så utrolig mye,og håper det er lys i tunnelen.Jeg setter pris på at 2 stk tente sin lommelykt,så jeg vet hviken vei jeg skal gå.

Du forlanger at de begge skal slukke sine lykter!

På Åpent finnes det få pasienter som sliter med "nerver"

Jeg bruker lista over siste 100 innlegg, der kommer alt opp uansett kategori...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...