Gå til innhold

Redd for underlivskreft!

Anbefalte innlegg

Gjest missredd
Skrevet

Hei! jeg er ei jente på 18 år, som i sommer gjennomgikk en abort i 5 mnd,jeg måtte søke opp i ei nemd,men jeg fikk tatt abort, og nå har jeg traumer pga aborten osv osv, jeg går altså på p-sprøyte og har nettopp fått en blødning som har vært i nesten 2 uker, først blødde det mye også stoppet det opp helt, også kom det igjen da jeg begynte å trene også stoppet det igjen og jeg er stiv i ryggen ellers, men jeg har litt vondt noen ganger i korsryggen når jeg blør,så nå har jeg lest symptomer på underlivskreft og ble kjemperedd for at jeg har det...:/ håper på raskt svar,

Gjest rosenrød
Skrevet

Det er langt mer trolig at dette er forårsaket av hormonelle årsaker enn av at du har underlivskreft. I stedet for å være så redd synes jeg du skal gå til legen å be om en sjekk og få dette ut av "systemet".

Skrevet

Gå til lege. Da jeg tok p.sprøyta fikk jeg veldig vondt i ryggen. Sikkert ikke noe galt med deg, men godt å få det sjekket :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...