Gjest missredd Skrevet 10. februar 2013 Skrevet 10. februar 2013 Hei! jeg er ei jente på 18 år, som i sommer gjennomgikk en abort i 5 mnd,jeg måtte søke opp i ei nemd,men jeg fikk tatt abort, og nå har jeg traumer pga aborten osv osv, jeg går altså på p-sprøyte og har nettopp fått en blødning som har vært i nesten 2 uker, først blødde det mye også stoppet det opp helt, også kom det igjen da jeg begynte å trene også stoppet det igjen og jeg er stiv i ryggen ellers, men jeg har litt vondt noen ganger i korsryggen når jeg blør,så nå har jeg lest symptomer på underlivskreft og ble kjemperedd for at jeg har det...:/ håper på raskt svar, 0 Siter
Gjest rosenrød Skrevet 10. februar 2013 Skrevet 10. februar 2013 Det er langt mer trolig at dette er forårsaket av hormonelle årsaker enn av at du har underlivskreft. I stedet for å være så redd synes jeg du skal gå til legen å be om en sjekk og få dette ut av "systemet". 0 Siter
Gjest wai Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Gå til lege. Da jeg tok p.sprøyta fikk jeg veldig vondt i ryggen. Sikkert ikke noe galt med deg, men godt å få det sjekket 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.