Gå til innhold

Avhengig av helgefyll

Gjest men ikke slik du tror

Anbefalte innlegg

Gjest men ikke slik du tror

Jeg mener ikke helgefyll i tradisjonell stand. Nei, mitt helgefyll er uten alkohol, men er også avhengighetsskapende, dog ikke skadelig for andre enn meg selv. Eller jo - det gjør meg dorsk og mindre nyttig.

Du vet når vi lager sjokoladekake, da legger vi fyllet i midten, ett eller to lag, og/eller bare på toppen. Jeg dropper kaken. Lager bare fyllet, og gafler i meg. Det er min avhengighet....

Har mannet meg opp til å slutte, men er ikke der enda. Har trappet betydelig ned, da.

Smiler, men skammer meg :) Og nei, dette er ikke et tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388602-avhengig-av-helgefyll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som tradisjonell helgefyll er hakket mindre skadelig ;-) Helt alvorlig høres dette ut som en slags tvangstanke. Du opplever at det hører helgen med vil jeg tro? At når helgen kommer så er dette et høydepunkt, og dersom noen kommer på spontanbesøk og forhindrer deg i å gafle i deg fyllet så irriterer det deg? Jeg ville definitivt luftet dette hos fastlegen og håpet på tips om en god behandler. Lykke til :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...