Gå til innhold

Hodepine etter trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jeg sliter med hodepine etter trening. Dette kommer når jeg trener hardt, løper eller sykler. Jeg blir veldig rød i ansiktet, det føles som hodet blir overopphetet, og svetter mye. Hodepina kommer først noen timer etter trening. Jeg drikker masse, og passer på å spise etter trening. Jeg går til kiropraktør for migrene, og det hjelper. Vil gjerne trene skikkelig, ikke bare hurtig gange. Må alltid ta tabletter for at hodepina skal gi seg, ellers blir den bare verre og verre.

Skrevet

Får du i deg salt også? Om du drikker mye vann så skyller du salter ut av kroppen og om du i tillegg har svettet mye så har du mistet salter der også.

Skrevet

Etter en trening, har hjertet slått blod rundt i kroppen mye fortere enn i hvile. 110 slag i minuttet kanskje. Hjernen merker økningen av økt blodstrøm.

Derfor hodepine hos noen.

Skrevet

Etter en trening, har hjertet slått blod rundt i kroppen mye fortere enn i hvile. 110 slag i minuttet kanskje. Hjernen merker økningen av økt blodstrøm.

Derfor hodepine hos noen.

''Etter en trening, har hjertet slått blod rundt i kroppen mye fortere enn i hvile. 110 slag i minuttet kanskje.''

110 slag? Det var nå ikke noe til treningspuls akkurat. ;o) Det er jo knapt nok litt hurtig gange-puls det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...