Gjest BirreJ Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Hei Jeg sliter med hodepine etter trening. Dette kommer når jeg trener hardt, løper eller sykler. Jeg blir veldig rød i ansiktet, det føles som hodet blir overopphetet, og svetter mye. Hodepina kommer først noen timer etter trening. Jeg drikker masse, og passer på å spise etter trening. Jeg går til kiropraktør for migrene, og det hjelper. Vil gjerne trene skikkelig, ikke bare hurtig gange. Må alltid ta tabletter for at hodepina skal gi seg, ellers blir den bare verre og verre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Får du i deg salt også? Om du drikker mye vann så skyller du salter ut av kroppen og om du i tillegg har svettet mye så har du mistet salter der også. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Etter en trening, har hjertet slått blod rundt i kroppen mye fortere enn i hvile. 110 slag i minuttet kanskje. Hjernen merker økningen av økt blodstrøm. Derfor hodepine hos noen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Etter en trening, har hjertet slått blod rundt i kroppen mye fortere enn i hvile. 110 slag i minuttet kanskje. Hjernen merker økningen av økt blodstrøm. Derfor hodepine hos noen. ''Etter en trening, har hjertet slått blod rundt i kroppen mye fortere enn i hvile. 110 slag i minuttet kanskje.'' 110 slag? Det var nå ikke noe til treningspuls akkurat. ;o) Det er jo knapt nok litt hurtig gange-puls det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.