Gå til innhold

NHD - trenger veldig faglig vurdering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du ikke har utbytte av terapien, kan det kanskje være greit å ta en pause og evt. se deg om etter en annen terapeut.

mvh

Ja, jeg skal si hvordan jeg opplevde timen sist. Si at jeg ønsker å begrave HAN for godt og om han kan/vil hjelpe meg med det.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

20

• mariaflyfly

6

• PieLill

4

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ok,det er klart jeg var mer opptatt av han andre den gang jeg oppriktig trodde det skulle bli oss. Da hadde eks og jeg levd "hver våre liv" ganske lenge. Men så ble det altså bedre .

Jeg ser ikke på han som en nødløsning - jeg ser på han som muligens det rette valget:)

Men nå ser det ut til at det er over uansett.

Har du etterrasjonalisert det til ''mer opptatt av'' :D Jeg tror du hadde hatt godt av å gjøre et søk og lese det du selv skrev for to år siden jeg huuff... Det gikk ikke an å forstå deg på annen måte enn at eksen var nødløsning som var god å ha i bakhånd for HAN nemlig ;-)

Skrevet

Har du etterrasjonalisert det til ''mer opptatt av'' :D Jeg tror du hadde hatt godt av å gjøre et søk og lese det du selv skrev for to år siden jeg huuff... Det gikk ikke an å forstå deg på annen måte enn at eksen var nødløsning som var god å ha i bakhånd for HAN nemlig ;-)

Ja, jeg har jo sagt at jeg var mye mer ferdig for 2 år siden. Det spiller for så vidt liten rolle hva jeg følte da. Det er uansett nå som gjelder.

Skrevet

Ok... Men jeg er uenig i det med følelser altså. Elsker å ligge inntil han, klemme osv, men det er et eller annet mer enn det jeg ikke har så lyst til. Og det er det som gjør meg så forvirret, for med han andre - anywhere, anytime.

Jeg har ingen problemer med å forstå hva du sier og tenker her, og tror ikke vi er så ulike på dette området. Jeg har også hatt en kjæreste jeg ikke tente på til tross for at han var snill, kjekk, hyggelig, trygg og har vist seg å være en god far for ungene han ikke fikk med meg - heldigvis. Jeg VET nemlig etter å ha avsluttet forholdet med han at jeg har det best i forhold der jeg tenner på kjæresten min :)

Skrevet

Ja, jeg har jo sagt at jeg var mye mer ferdig for 2 år siden. Det spiller for så vidt liten rolle hva jeg følte da. Det er uansett nå som gjelder.

Prøver å få deg til å se hvordan forsvarsmekanismene dine fungerer jeg... så... om det er så sterkt og klart for deg nå - whats the problem? Du burde vel ikke ha behov for faglig vurdering om alt var (mer enn) ok, eller... ;-)

Skrevet

Prøver å få deg til å se hvordan forsvarsmekanismene dine fungerer jeg... så... om det er så sterkt og klart for deg nå - whats the problem? Du burde vel ikke ha behov for faglig vurdering om alt var (mer enn) ok, eller... ;-)

Nei, alt er slett ikke bra, og det er klart jeg er forvirret. Men mye kommer dessverre av at jeg ikke kommer over den rusen han andre representerte. Så er det triste faktum det, at jeg har hørt at mange har slitt masse med å komme over han. Han er så utilgjengelig, slik at du har han fullt og helt, jfr 300 sms på en helg, for så å ikke svare på en hyggelig melding dagen etter... Jeg vil ikke la han få meg til å tro at det er slike følelser han representerte jeg må lete etter... Sitter midt i noe på jobb, så bli litt kjapt formulerte svar...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...