Gå til innhold

Min hemmelige valentine ;)

Anbefalte innlegg

SingleriGlass

Jeg er singel, 46 år og ekstremt betatt av mann, 47 år og som verken har kone eller samboer, men kjæreste har han :( Vi ble kjent med hverandre i høst, det er et eller annet mellom oss og sist fredag var vi i et sosialt lag der han fortalte at han syntes jeg var helt skjønn og at han likte meg veldig godt. Deretter fortalte han at han en gang hadde unnlatt og fortelle ei at han var interessert i henne. Han fikk senere vite at også hun var interessert i han, men siden ingen sa noe så ble det aldri noe. Da hadde han tenkt at han alltid skulle si fra når han var interessert, så slapp han å oppleve det en gang til. Jeg ble nok litt satt ut og fikk ikke sagt at jeg synes veldig godt om han, men det nærmer seg jo valentinsdag.... MEN selv om jeg er ekstremt betatt av mannen, så har han jo kjæreste og det ... vel.. Likevel, skulle jeg tilkjennegi min "betatthet"...? Herlighet, tenk å være nesten 50 og føle seg som en fjortis. Like usikker tilogmed ;) Noen gode råd? Og hvis dere mener jeg skal tilkjennegi noe som helst, gi meg tips på hva jeg kan gjøre til valentine...... kanskje... Forvirra...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388626-min-hemmelige-valentine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest en mulig vri

Hm. Den var kinking. Kanskje han er en sånn som ikke klarer å være alene (uten kjæreste) derfor holder han seg til ei som han egentlig ikke er så interessert i?? Jeg vet ikke.

Jeg ville ihvertfall ikke valgt Valentinsdag. Kanskje heller sagt neste gang du traff ham på tomannshånd, at det er synd at han er opptatt, men at hvis han noen gang blir singel igjen, så kan han gjerne ta kontakt...

Siden han tross alt har kjæreste synes jeg ikke du skal gjøre noe som helst, men la det være helt opp til ham om han vil forlate kjæresten sin og finne deg igjen.

''Siden han tross alt har kjæreste synes jeg ikke du skal gjøre noe som helst, men la det være helt opp til ham om han vil forlate kjæresten sin og finne deg igjen.''

Enig.

IngridSletten

Hm. Den var kinking. Kanskje han er en sånn som ikke klarer å være alene (uten kjæreste) derfor holder han seg til ei som han egentlig ikke er så interessert i?? Jeg vet ikke.

Jeg ville ihvertfall ikke valgt Valentinsdag. Kanskje heller sagt neste gang du traff ham på tomannshånd, at det er synd at han er opptatt, men at hvis han noen gang blir singel igjen, så kan han gjerne ta kontakt...

Synes dette var et greit forslag, jeg. Du gir et forsiktig signal om at du er interessert, men respekterer at han er opptatt, og ikke er ute etter å ødelegge det han har.

Annonse

SingleriGlass

''som verken har kone eller samboer, men kjæreste har han.''

Hans forhold kan vel være like seriøst for det. Jeg signerer forøvrig Lillemus sitt svar.

Takk for svaret. Du har selvfølgelig rett i det at seriøsiteten er like stor, eller liten.. Dere er kloke damer og det var godt å få satt ting på sin plass :)

SingleriGlass

Jeg velger meg din vri, jeg...hvis det passer seg sånn, og det fremdeles kjennes ut som om noe jeg vil gjøre :) Takk for svaret!

SingleriGlass

''Likevel, skulle jeg tilkjennegi min "betatthet"...?''

Ja, du har ikke noe å tape på det, men jeg ville ha valgt en annen dag en valentine. Det blir for klissete.

Takk for svar :) Valentinsdagen skal få gå upåaktet hen. Hvis jeg velger å si noe en gang så .. vel, får nå se. Får nok gi det tid og se om han er en flørt, eller om det ER noe ;)

SingleriGlass

Du kan jo si fra at du er interessert (evt i single men). Men spør om han ikke bare er en kvinnebedårer som liker å flørte rundt.

Ja, jeg gir det tid og ser det hele an. Gjør uansett ikke noe "moves" før han evt. blir singel, likevel :) Takk for svar!

SingleriGlass

Siden han tross alt har kjæreste synes jeg ikke du skal gjøre noe som helst, men la det være helt opp til ham om han vil forlate kjæresten sin og finne deg igjen.

Godt med kloke damer her inne som gir gode råd! Jeg følger det :) Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...