Gå til innhold

Får blod på papiret når jeg tørker meg

Anbefalte innlegg

Gjest Do studie
Skrevet

Jeg tørker meg litt for godt tenker jeg, men jeg vil heller tørke meg godt, en å risikere å lukte vondt.

Hvis jeg må på do flere ganger gjør det skikkelig vondt etterhvert.

Får dere blod på dopapiret?

Gjest trotsky
Skrevet

Ja. Hele tiden. Litt bekymret for å få basselusker i blodomløpet....

Gjest Do studie
Skrevet

Ja. Hele tiden. Litt bekymret for å få basselusker i blodomløpet....

Ja det er jo det som er faren. At man får bakterier fra avføringen i blodomløpet.

Skrevet

Bruk våtservietter istedet da, det må da være bedre enn å tørke seg til blods? Evt vask deg med en klut etter at du har tørket deg normalt.

Skrevet

Blod på papiret kommer ofte av hemoroider eller fra slimhinnene (en liten rift).

Skrevet

Fukt dopapiret med vann, evt en dråpe underlivssåpe, etter at du har fjernet det meste med tørt papir. Mye bedre ift å få fjernet alt, og du får ikke så lett rifter og sår. Japanerne har skjønt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...