Gå til innhold

Til arb.givere og arb.søkere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du vil bli silt ut som uaktuell med en gang så. Jeg skjønner ikke hvorfor arbeidsgiver må vite dette dersom du sjeldent har anfall?

Jeg tenkte på at de må få vite det så jeg ikke lurer dem.. det vil jo komme dager der jeg må være hjemme pga migrene, og jeg er redd det kan slå tilbake på meg at jeg ikke har opplyst om det - at de skal føle seg lurt. Det er bare sånn jeg tenker..

Jeg tenkte på at de må få vite det så jeg ikke lurer dem.. det vil jo komme dager der jeg må være hjemme pga migrene, og jeg er redd det kan slå tilbake på meg at jeg ikke har opplyst om det - at de skal føle seg lurt. Det er bare sånn jeg tenker..

Men hvor ofte er "sjeldent" da? 3 ganger i mnd? Det er ofte. 3 ganger i året? Det er sjeldent. Eller en mellomting?

Annonse

Det er ærlig og redelig og sånt, men du kommer ikke til å bli kalt inn til et eneste intervju.

Ærlighet lønner seg ikke alltid.

Hilsen migrenepasient :-) (som nylig har byttet jobb)

Jeg har vært så dum at jeg har opplyst om det jeg da.. har sendt 3 søknader. Trodde man kom lengst med ærlighet.

Men skal defintivt ikke opplyse det til flere. Er glad jeg rådførte meg her :)

Annonse

Jeg har vært så dum at jeg har opplyst om det jeg da.. har sendt 3 søknader. Trodde man kom lengst med ærlighet.

Men skal defintivt ikke opplyse det til flere. Er glad jeg rådførte meg her :)

Det er forskjell på å være ærlig og på å fortelle alt.

Hvis dette er et så lite problem, så skal du ikke nevne det nei. Folk som ikke har migrene er jo syke ellers de også.

Det er forskjell på å være ærlig og på å fortelle alt.

Hvis dette er et så lite problem, så skal du ikke nevne det nei. Folk som ikke har migrene er jo syke ellers de også.

Du har et godt poeng... Jeg har ikke sett på det på den måten. Takk :)

Ps. det har vært et problem - hadde minst ett anfall i mnd i 20 år. Det forandret seg i fjor. Hadde ikke noe anfall på nesten 6 mnd. Så ble det masse stress på jobben og jeg hadde et par på kort tid.

Jeg banker i bordet og håper det fortsetter sånn.

Du har et godt poeng... Jeg har ikke sett på det på den måten. Takk :)

Ps. det har vært et problem - hadde minst ett anfall i mnd i 20 år. Det forandret seg i fjor. Hadde ikke noe anfall på nesten 6 mnd. Så ble det masse stress på jobben og jeg hadde et par på kort tid.

Jeg banker i bordet og håper det fortsetter sånn.

Så godt å høre at det går bedre nå, da skal du ikke ødelegge for deg selv ved å fortelle om migrenen. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...