Gå til innhold

Lukt.

Gjest sørgelig og leit.

Anbefalte innlegg

Gjest sørgelig og leit.
Skrevet

Jeg har i 3 år gått på cerazette,ikke hatt noe mens på denne tiden. Bruker cipralex 10 mg og zopiclone 7,5 mg.

Har endel utflod,ingen farge,sjekket meg for sopp,BV osv,alt er fint,men synes det er en sur/svett lukt,men legen sier at alt er fint. Men at det kan kanskje lukte mere av utfloden når en går på disse medisinene jeg tar??? men hun sier bare kanskje,har ikke fått noe ordentelig svar.

Jeg tør ikke ligge med noen,og hater denne lukten :(

Gjest Sjenerende problem
Skrevet

Kan det minne om urinlukt?

Jeg fikk mye utflod etter bruk av Cerazette. Så jeg sluttet med de pillene. Men i etterkant vet jeg ikke lenger om det er dråpelekkasje med urin eller utflod. Ingenting hjelper og ingen som har gitt meg svar. Har hatt det slik i 2 år.

Og heller ingen mann som kommer nær meg:-)

Gjest sørgelig og leit.
Skrevet

Kan det minne om urinlukt?

Jeg fikk mye utflod etter bruk av Cerazette. Så jeg sluttet med de pillene. Men i etterkant vet jeg ikke lenger om det er dråpelekkasje med urin eller utflod. Ingenting hjelper og ingen som har gitt meg svar. Har hatt det slik i 2 år.

Og heller ingen mann som kommer nær meg:-)

Ja innimellom lukter det litt søtlig,noen ganger litt urin,eller svette lukt,jeg vet liksom ikke. Men rart ikke legene finner noe. Hvordan merker man at man har urinlekkasje evnt,eller får sjekket dette?

Gjest sørgelig og leit.
Skrevet

Prøv Vivag-kapsler fra apoteket?

Har prøvd det også i perioder,men det går aldri lang tid før lukten er på plass igjen,sukk.

Skrevet

Har prøvd det også i perioder,men det går aldri lang tid før lukten er på plass igjen,sukk.

Hm, ja det er ikke noe moro. Men hvis Vivag hjelper i en liten periode så betyr det jo at det er en slags ubalanse der, som Vivag hjelper på.

Har du vært hos gynekolog?

Gjest sørgelig og leit.
Skrevet

Hm, ja det er ikke noe moro. Men hvis Vivag hjelper i en liten periode så betyr det jo at det er en slags ubalanse der, som Vivag hjelper på.

Har du vært hos gynekolog?

Ja jeg har vært hos gynekolog,men ingen finner noe.

ja får bruke mere vivag.

Skrevet

Ja jeg har vært hos gynekolog,men ingen finner noe.

ja får bruke mere vivag.

Du er helt sikker på at det lukter? At det ikke bare er noe du innbilder deg. At det er en svak lukt om det er en stund siden du har dusjet og kanskje har svettet en del i mellomtiden er jo helt normalt. Om du mistenker at det kan være noen urindråper så finnes det Tena truseinnlegg som er veldig tynne nettopp til det bruket. De skal visstnok forhindre lukt, verdt et forsøk kanskje?

Gjest sørgelig og leit.
Skrevet

Du er helt sikker på at det lukter? At det ikke bare er noe du innbilder deg. At det er en svak lukt om det er en stund siden du har dusjet og kanskje har svettet en del i mellomtiden er jo helt normalt. Om du mistenker at det kan være noen urindråper så finnes det Tena truseinnlegg som er veldig tynne nettopp til det bruket. De skal visstnok forhindre lukt, verdt et forsøk kanskje?

Ja jeg skal prøve tena lady,for sikkerhet skyld. Jeg vet ikke,om det er bare meg som synes at det lukter,kanskje jeg har hengt meg opp i at det lukter noe. Jeg vet sanderlig ikke.

Takk for svar alle sammen.

Gjest Sjenerende problem
Skrevet

Ja innimellom lukter det litt søtlig,noen ganger litt urin,eller svette lukt,jeg vet liksom ikke. Men rart ikke legene finner noe. Hvordan merker man at man har urinlekkasje evnt,eller får sjekket dette?

Jeg har vært hos blærespesialist og urolog, har ingen slapphet elles vanlig lekkasje.

Ingen medikamenter hjelper. Heller ikke Vivag.

Derfor jeg lurer på om det er utflod som lukter urin....Ille uansett.

Har tenkt å prøve privat gynekolog.

Gjest stinkyta
Skrevet

Jeg har det også sånn. Prøvde Dalacin vaitorer og krem, mot bakteriell vaginose - og, det hjalp!! Dette er nå noen uker siden, og jeg merker at lukten er på veg. Igjen. Utrolig kjedelig. Har kjæreste, og synes det er pinlige greier ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...