Gå til innhold

Danske unge mødre

Anbefalte innlegg

Jeg har vært syk noen dager og i mangel på noe bedre å gjøre har jeg sett gamle episoder av danske unge mødre.

Jeg ble mildt sagt sjokkert over at det i de fleste hjem ble fyrt opp sigaretter både ved matbordet og andre steder. En koselig bursdagsfeiring med små barn, og askebeger og røykende voksne dominerte det hele. En ung mor var kjempedårlig av svangerskapskvalme, men både kjæresten og mor som var på besøk dampet og røkte i ett sett.

Er det slik her til lands også? Ingen jeg kjenner røker inne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388645-danske-unge-m%C3%B8dre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har inntrykk av det samme som Høstløv skriver. Har reagert flere ganger på disse episodene fra Danmark. Flere av de virker som de rett og slett gir blaffen i alt som heter renslighet og hygiene...røyker som skorsteiner og bor i en svinesti.

Det er noen av disse mødre som er blitt fratatt omsorgen for barna av barnevernet.

Annonse

candyqueen_83

Jeg har sett litt på det, og hun ene måtte trilles ut i rullestol midt under fødselen for å ta seg en røyk! Det virker mye mer ekstremt i Danmark enn Norge, og det er jo som Høstløv sier, mange av de danske mødrene som er fratatt omsorgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...