Gå til innhold

Hjelp hva gjør jeg?

Gjest Fjern hele tiden jo

Anbefalte innlegg

Gjest Fjern hele tiden jo
Skrevet

Jeg faller ut hele tiden og er visst ekstremt fjern. Ekkelt når jeg har mange mennesker rundt meg. Greier ikke å konsentrere meg nesten i det hele tatt. Alle klager på meg og jeg er deprimert fra før. Hvordan greier jeg å konsentrere meg bedre, jeg prøver virkelig å holde fokus, men har store problemer. Redd jeg framstår som en idiot. Hva gjør jeg, hvordan behandler man sånne ting?

Skrevet

Jeg ser du skriver på psykiatri, mener du at dette har oppstått nylig? Eller har du alltid hatt konsentrasjonsvansker?

Kan det være ADD?

Gjest Fjern hele tiden
Skrevet

Jeg ser du skriver på psykiatri, mener du at dette har oppstått nylig? Eller har du alltid hatt konsentrasjonsvansker?

Kan det være ADD?

Det sies at jeg dissosierer og har skader etter traumer, ptsd. Men jeg kan jo ikke være sånn, det er ikke forenelig med et normalt liv. Nå har jeg mye mennesker rundt meg hele tiden og det går ikke bra. Føler behov for å gjemme meg, sove bort tiden. Kanskje er det ap som har skylden i alt dette?

Gjest Sommersolen
Skrevet

Har det på samme måte. Jeg klarer ikke å konsentrere meg på noe som helst. Jeg detter fort ut, men jeg bryr meg ikke så mye om det. Jeg vil helst ikke ha noe med folk å gjøre. Liker meg best alene.

Gjest Fjern hele tiden
Skrevet

Har det på samme måte. Jeg klarer ikke å konsentrere meg på noe som helst. Jeg detter fort ut, men jeg bryr meg ikke så mye om det. Jeg vil helst ikke ha noe med folk å gjøre. Liker meg best alene.

Jeg kan ikke jage vekk familien min, det ønsker jeg heller ikke. Idag skulle jeg kjøpe en ting på butikken for min datter og kom hjem med masse andre ting. Jeg gjør sånne ting hele tiden. Alle ler av meg og er oppgitte. Jeg har jo selvironi, men det er ikke morsomt i lengden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...