Gå til innhold

Verdens kuleste jakke!

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Den var stilig! Skulle ønske jeg kunne gå med slike jakker :o)

Skrevet

Skulle gjerne hatt den, råtøff :) Aner ingenting om str. Modellene har som regel str 36 på seg og de er gjerne opp mot 180 høye.

Skrevet

Skulle gjerne hatt den, råtøff :) Aner ingenting om str. Modellene har som regel str 36 på seg og de er gjerne opp mot 180 høye.

Bare catwalk-modeller er så høye. Katalogmodeller er like gjerne 170.

Skrevet

Bare catwalk-modeller er så høye. Katalogmodeller er like gjerne 170.

Denne modellen er oppgitt å være 174 etter litt research :)

Skrevet

Er den ikke litt dyr?.Jeg hadde brukt 1000-1500 på nye boots for vinteren og gått på Fretex og kjøpt 1-5 jakker for resten. Men så er jeg en gjerrig mann da.

Skrevet

Kjempefin jakke!!

Jeg har handla hos Nelly før og kjøper i samme str som jeg bruker til vanlig. Viktig at denne jakka ikke er for stor....

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Er den ikke litt dyr?.Jeg hadde brukt 1000-1500 på nye boots for vinteren og gått på Fretex og kjøpt 1-5 jakker for resten. Men så er jeg en gjerrig mann da.

Hva du gjør og bruker pengene dine på, har da ikke noe å gjøre med hva andre velger å bruker pengene sine på...

Skrevet

Kjempefin jakke!!

Jeg har handla hos Nelly før og kjøper i samme str som jeg bruker til vanlig. Viktig at denne jakka ikke er for stor....

Ja, det er akkurat det. Den må være sånn nesten-pølseskinn :-P

Skrevet

Du er en skikkelig rockechick? :)

Vel vel, var kanskje litt mer "rockete" før i tiden. Men ja, jeg liker stilen til en viss grad. Det må ikke bli for mye :-) Men denne jakka til skinnbukse/leggings eller slitte jeans og høye hæler på by'n....Heeeell yeah :-D

Skrevet

Tjoda...den koster jo litt. Men hvor ofte ser man så kule jakker...ikke ofte i min verden :-)

Skrevet

Den var stilig! Skulle ønske jeg kunne gå med slike jakker :o)

Kjør på :-)

candyqueen_83
Skrevet

Kjør på :-)

Jeg syns ikke sånne jakker kombinert med store pupper er så fint :P

Skrevet

Stilig :-)

Jeg ville nok satse på å bistille samme str. som jeg normalt bruker. Man kan jo bytte om det ikke paser selv om man har kjøpt på nett.

Skrevet

Ja, det er akkurat det. Den må være sånn nesten-pølseskinn :-P

Sant!:)

Skrevet

Stilig :-)

Jeg ville nok satse på å bistille samme str. som jeg normalt bruker. Man kan jo bytte om det ikke paser selv om man har kjøpt på nett.

Sant nok :-)

Skrevet

Jeg syns ikke sånne jakker kombinert med store pupper er så fint :P

Ooh :-)

Gjest Tøff jakke!
Skrevet

Vel vel, var kanskje litt mer "rockete" før i tiden. Men ja, jeg liker stilen til en viss grad. Det må ikke bli for mye :-) Men denne jakka til skinnbukse/leggings eller slitte jeans og høye hæler på by'n....Heeeell yeah :-D

Sexy ja! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...