Gå til innhold

Medisininntak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

som nevnt mangler jeg doser av AP, så nå har jeg tatt 200mg i noen dager i stedet for 500. Det har vært veldig turbulente dager sånn følelsesmessig. Mulig det er bare nocebo men...

Men nå er pilleskapet fyllt opp igjen, og lurer på om jeg kan gå rett opp til 500 igjen?

I tillegg skal jeg i dag starte på helt ny medisin: Cipralex 5mg.

Går det greit å ta 500mg seroquel + cipralex for meg i kveld? Eller vil det bli for mye på engang?

De vanligste bivirkningene jeg har fått tidligere er hjertebank, noe som igjen gir meg masse angst der og da.

Håper på svar fra psykiateren :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan gå rett på 500 mg eller du kan ta en dag eller to med opptrapping. Det er opp til deg. Jeg du kan legge til Cipralex med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...