Gå til innhold

Om å føle seg voksen

Anbefalte innlegg

Gjest pilates
Skrevet

Jeg sliter med akkurat dette. Det å føle seg voksen. Jeg burde ha en solid voksenfølelse nå som jeg er tredve, men jeg sliter veldig med det. Krøller meg sammen i sofaen og roter med følelser jeg burde holdt meg langt unna som SF, og romantisering av min egen depresjon osv osv. Jeg kommer meg ikke løs. Jeg sitter fast. I går greide jeg faktisk å få fram det voksne i meg, jeg tok på meg klær som kler en tredveåring osv. Men i dag så hater jeg den personen jeg var i går. Jeg blir deprimert når jeg prøver å være voksen. Så nå sitter jeg i sofaen med svart hettegeneser og en boks med øl, og mat som jeg kan spise og spy opp igjen. Det er vel egentlig ikke slike mennesker jeg liker?, jeg tror jeg aldri kommer til å like meg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...