Gå til innhold

Anne-Kats nye talkshow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynnelsen var flau, det var flere ganger jeg skrudde av lyden. Det var krampaktig og oppbrukt, synes jeg. Men intervjuet med Tore Strømøy likte jeg, utelukkende fordi jeg liker han. :-)

Fikk ikke med meg hele programmet, for jeg glemte av hele greia da jeg byttet kanal i reklamepausen... :-)

Annonse

Har hun gjort en del med tenna?

Japp. Splitter ny tanngard. Samme med henne som med Kelly Ozbourne og alle andre litt "mislykka" damer (damer som ikke møter det ensidige idealet for damer altså)

Det går noen år og så har de sluttet å være seg selv og heller kjøpt seg det ensidige idealet de selv har hersjet villt med i showene sine. ;0P

Japp. Splitter ny tanngard. Samme med henne som med Kelly Ozbourne og alle andre litt "mislykka" damer (damer som ikke møter det ensidige idealet for damer altså)

Det går noen år og så har de sluttet å være seg selv og heller kjøpt seg det ensidige idealet de selv har hersjet villt med i showene sine. ;0P

Hei,

Ja denne "galskapen" understreker bare enda sterkere hvilken storhet Kurt Nilsen er. Han driter jo som kjent i "ma"s om tennene, og er seg selv fullt ut.

Beundringsverdig.

Sahid Ali er en meget morsom fyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...