Gå til innhold

Leamus , smerte

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Heisann! Jeg er ei jente på 16 år som siden sommeren har hatt utrolig rare ting med kroppen, jeg trener veldig mye løper hver dag! det begynte i sommer med bryst og ribbeina at det verket der, ejg gikk rundt og bekymret meg masse for at det var hjertet, Mamma og Pappa prøvde å roe med om , og om igjen om at det var nok ikke hjertet, men vi gikk og sjekket hjerte og blodprøve - og sånn ultra.. men de fant ingen ting( godt og vite) etterhvert i de siste månedene har jeg hatt masse leamus i kroppen rundt forbi i ryggen, magen..armene, beina...under foten har det omtrent hver dag og holder på gjevnt og trutt dagen ut! Om kvelden er det ekstra mye.. jeg for også en slaks smerte i armene og ryggen , mye ryggsmerter - jeg lurer bare på hva dette kan være? Kan det være noe stoffer jeg må spise mer av? kan dert ha noe med treningen å gjøre? det er utrolig ubehagelig og ekkelt - og på en måte er det godt hvis noen bare kunne hatt et svar.. siden det har utviklet er det kanskje lurt å ta en til legesjekk? men er frisk og sprek og kan ikke skjønne hva det kunne ha vært!? mvh hilsen bekymret jente 16!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...