Gå til innhold

Valentines day og ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest Lovetime

Har bare vært sammen i 2 uker. Er ikke noe fan av vallentines day. Synes det er en tulledag og har ikke tenkt å gjøre noe ut av denne dagen eller gi kjæresten min noen oppmerksomhet. Vi skal begge jobbe og ses ikke før på søndag.

Er det sært av meg som jente å ikke gi han noen oppmerksomhet denne dagen? Kan aldri tro han heller vil gjøre det, siden jeg aldri har gitt uttrykk for at jeg er en romantiker på denne måten. Vi er jo nyforelsket og gir hverandre mye oppmerksomhet ellers. Om ikke vær dag, så ofte

Vet bare ikke om det er forventet, særlig av oss jenter at vi skal gjøre noe av denne dagen.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388715-valentines-day-og-ny-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest luftslott

Vi har vært samboere nå i tre år, og aldri feiret Valentine's. Ingen av oss er spesielt romantiske, vi syns bamser og søte rosa ting er way too much og at dagen i seg selv er et rent kommersielt påfunn. I år har vi faktisk gjort mer enn noen gang, jeg har kjøpt inn bacon, sopp og tomatbønner så han kan lage seg skikkelig lunsj etter trening. Han må lage det selv altså, jeg er på jobb. Jeg forventer ikke å finne noe ekstra når jeg kommer hjem.

Han ser ikke ut til å mistrives så langt med å ha ei ikke spesielt romantisk jente i livet sitt, egentlig tror jeg det er ganske befriende for ham å slippe å tenke på den delen:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...