Gå til innhold

NHD: Medisinspørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 3 uker siden jeg økte fra 300 mg til 450mg Wellbutrin og endelig føler jeg at ting går litt bedre igjen. Har igjen 150 mg tabletter for én uke til før jeg eventuelt må kjøpe flere, da dette var noe jeg skulle prøve ut i første omgang. Det jeg lurer på er om jeg trenger å gå på 450 mg fremdeles eller om jeg kan gå tilbake til 300 mg som er den dosen jeg stod på tidligere når jeg har brukt opp de siste 150 mg tablettene?

Skrevet

Jeg er ikke nhd, men er det ikke litt dumt å gå tilbake til 300 mg når ting begynte å bli bra etter at du økte til 450 mg? :)

Skrevet

Jeg er ikke nhd, men er det ikke litt dumt å gå tilbake til 300 mg når ting begynte å bli bra etter at du økte til 450 mg? :)

Tenkte jeg kanskje bare trengte litt større dose for å komme meg opp av den grøfta jeg var nede i, for så å kunne gå tilbake til 300 mg som en form for "vedlikeholdsdose"...?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Tenkte jeg kanskje bare trengte litt større dose for å komme meg opp av den grøfta jeg var nede i, for så å kunne gå tilbake til 300 mg som en form for "vedlikeholdsdose"...?

Terapeutisk dose AD = vedlikeholdsdose AD :-)

Skrevet

Terapeutisk dose AD = vedlikeholdsdose AD :-)

Ok, da fortsetter jeg med 450 mg.

Tusen takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...