Gå til innhold

Hva gjør man med slikt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er for dum for å forstå dette når han er 50+.Si det til han på skarpen,og blir han fornærmet,er det hans egen feil.

Bare DU SKAL kjøpe ting til deg selv,eller du kan få EN neglisje til jul.

Han høres mer ut som en 14 åring,ja fjortis.Han er vel ikke jomfru?

Gjest Lurer litt på dette
Skrevet

Han er for dum for å forstå dette når han er 50+.Si det til han på skarpen,og blir han fornærmet,er det hans egen feil.

Bare DU SKAL kjøpe ting til deg selv,eller du kan få EN neglisje til jul.

Han høres mer ut som en 14 åring,ja fjortis.Han er vel ikke jomfru?

''.Han er vel ikke jomfru?''

LOL, nei han er nok ikke det du :)

Skrevet

''Men ellers er jeg enig med flere her: Jeg hadde blitt meget skeptisk på en slik mann og lurt på om han prøvde å kle meg opp som en annen''

Jeg har sagt det slik: jeg lurer på du drømmer om noe jeg aldri ønsker å bli? Da lo han og ba meg slappe av.

''Jeg møtte og forelsket meg i en mann da jeg var student, virket meget hyggelig og hadde masse penger, Men han snakket mye om hvordan han ville jeg skulle kle meg og hvordan jeg skulle se ut på håret.... og han kunne godt betale. Så fikk jeg se bildet av exen hans, og det var bare å stikke av. Han prøvde å gjøre meg lik henne ;-( Men det flaueste av alt var da han sende store blomsterbuketter til det stedet jeg hadde kveldsjobb''

Det eneste han har sagt i så måte er at hvis jeg klipper av meg håret, så gjør han det slutt. Damer skal ikke ha kort hår og mitt er veldig langt.

Og i går skulle jeg til frisøren og stripe etterveksten.

Jeg sender han en melding som lød slik: Sitter hos frisøren og blir kortklipt. Frisørdama overtalte meg.

Svar: Hadet

Jeg: Tuller du?

Svar: Hvis dette er tilfelle, kan du si at jeg kommer og brenner ned frisørsalongen.

Han virket brått hissig og veldig lettet da jeg sa det var tull. På mange måter er han en guttunge og det er en del ting som gjør meg skeptisk, men som sagt har jeg ingen langtidsplaner. Dessverre er jeg forelsket, men fornuftsmessig er ikke dette noe å satse på, tror jeg.

Jeg får en litt creepy-feeling, jeg da...

Jeg forstår det med å ha det litt morsomt med en ok fyr som man innser det ikke er noe fremtid i og at dere er enige i det.... eller er du sikker på det?

Da kan du jo bruke det da, og si at han ikke bør bruke penger på deg siden dere begge er enige i at dette er bare noe kortvarig?

Men for meg hadde det vert mange nok varselklokker som hadde ringt, og det hadde vert viktigere enn de evt positive egenskapene!

Gjest Lurer litt på dette.
Skrevet

Jeg forstår det med å ha det litt morsomt med en ok fyr som man innser det ikke er noe fremtid i og at dere er enige i det.... eller er du sikker på det?

Da kan du jo bruke det da, og si at han ikke bør bruke penger på deg siden dere begge er enige i at dette er bare noe kortvarig?

Men for meg hadde det vert mange nok varselklokker som hadde ringt, og det hadde vert viktigere enn de evt positive egenskapene!

Jeg har en litt avslappet holdning til dette. Det ringer varsellamper, men jeg har jo ingen ambisjoner og derfor en gir jeg litt f... Men pga av det liker jeg ikke at han kjøper ting til meg.

Gjest Lurer litt på dette.
Skrevet

Jeg har en litt avslappet holdning til dette. Det ringer varsellamper, men jeg har jo ingen ambisjoner og derfor en gir jeg litt f... Men pga av det liker jeg ikke at han kjøper ting til meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...