Gå til innhold

Handle:Kvalitet eller pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mine 4 biler kostet tilsammen 45 000.Det får man 100 billige sko for eller 20-50 dyre.

Mange "kaster den gamle bilen sin når dekkene er utslitte,clutchen må byttes og den må til EU kontroll.Jeg har 3 biler fra 1992-98.2 mazda og en toyota og en volvo fra 1989.

Jeg har dobbelt garasje og verktøy for 5000 kr.Regner med at en av bilene vil vare i enda 5 år,og dette har kostet meg 10 000 kr året med verktøy eller 833 kr mnd.Jeg betaler bare årsavgift for en bil av gangen.Hvor mange har bilhold under kr 1500 per mnd inkludert forsikring? Bare tilegg for bensin,

olje,frostvæske og dekk.Mitt lokale gummiverksted bytter dekk for under 100 kr stk.Jeg har minst 20 dekk i 13 og 14 tommer med godt mønster det vil si over 3 mm.Dette er både sommer,vinter og piggdekk.

Det viktigste her er vel at du har en hobby å holde på med - bil :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...