Gondor Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Jeg står på 8 mg fluanxol og har så langt vært fornøyd. Men nå begynner hodet å bråke igjen. Jeg skal til psykiater om noen uker og skal diskutere dette med ham da, men i mellomtiden: skal jeg prøve å bekjempe det eller bare akseptere at det er der? 0 Siter
Gjest Fort gjort Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Resett hjernen ved å holde en finger på hver tinning inntil du ser blått blinkende lys. Du kan også forsøke å oppgradere hjernen med ny kildekode. Da bruker du USB-kontakten du har i nakken. 0 Siter
Gondor Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Skrevet 14. februar 2013 Resett hjernen ved å holde en finger på hver tinning inntil du ser blått blinkende lys. Du kan også forsøke å oppgradere hjernen med ny kildekode. Da bruker du USB-kontakten du har i nakken. Hadde det bare vært så enkelt :-) 0 Siter
Gjest Fort gjort Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Hadde det bare vært så enkelt :-) Det blir iallefall slik i fremtiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.