Gå til innhold

Er fly forbanna nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Arg for ei dame!
Skrevet

Men dama har jo rett.

Dame med så høy selvtillit at det er ekkelt!

Skrevet

Dame med så høy selvtillit at det er ekkelt!

Ja huff, damer med selvtillit er kjempeekkelt.

Gjest Arg for ei dame!
Skrevet

Ja huff, damer med selvtillit er kjempeekkelt.

Uansett kjønn er det alltid ekkelt med så høy selvtillit når man tråkker på andre fordi man tror man er mye bedre selv!

Gjest Hulderen
Skrevet

Hun har jo helt rett. Det er mange dårlige låter i MGP.

Hvorfor reagerer du så kraftig? Er du en av de andre låtskriverne?

Skrevet

Uansett kjønn er det alltid ekkelt med så høy selvtillit når man tråkker på andre fordi man tror man er mye bedre selv!

Nå kan man vel strengt talt si at hennes låt var en smule bedre enn mange andre siden hun vant.

mvh

Skrevet

Men halve poenget med GP er jo å klage på kvaliteten.

mvh

Skrevet

Hun sier dette: ''- Det overrasker meg hvor lav kvalitet visse sanger har i Grand Prix, når det tross alt er verdens største låtskriverkonkurranse, sier Karin Park til VG Nett.''

Jeg skjønner ikke hvorfor du reagerer så sterkt på det? Jeg har ofte selv vært overraska over at det er så altfor mange dårlige låter i MGP, og tror veldig mange deler denne meningen. Dama må da få lov å si hva hun mener, og hun sier _visse_ sanger, noe som ikke betyr _alle_...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...