Gjest HHP58 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Mens Michael Jackson var i live fikk jeg tak i en cd til bare 99 kr. Etter hans død tipper jeg alt av han steg betydelig i verdi. Hvorfor elsker vi Amy Winehouse,Michael Jackson,Anna Nicole Smith,Elvis,Jim Reeves,James Dean,Syd Barret,John Lennon,Karen Carpenter og enda fler? Opphøyer vi de til udødelige idoler,eller halvguder? Jeg mistet mine føreldre til sykdom i 2004 og 2005. Hvorfor er jeg sint på dem for at de døde? Fordi de forlot meg? Ett enebarn uten nettverk? Sentrum av min verden forsvant? Min verden gikk ikke rundt sola,men "rundt mine foreldre!" Har brukt 8 år på å gråte meg ferdig,ligge i fosterstilling,få av meg dyna,og sette meg opp i senga.Nå som jeg har kommet meg ut av soverommet og fått på meg trusa,får jeg begynne å spise også.man kan ikke bare leve på kaffe og cola. Depresjonen har nektet meg,feite mann å spise,jeg trenger ikke å spise i dag,jeg gjorde jo det i går.Oppdager i 14 tida at jeg er sulten,og lurer på hvorfor det? Jo jeg har droppa både frokost og lunsj.Jeg som trodde at kaffe og sjokolade var frokost? Blir de til halvguder,eller setter vi de bare på pidestall,og tilgir de da dødstraff bare skal ramme forbrytere ikke de flinke og snille? Det er ikke dødstraff for pedofili,så da stilner all kritikk,selv om påstander ikke er bekreftet. Må de døde hvile i fred,jeg lyser fred over deres minne,og kaller det ikke svakhet,men styrke om utfallet var ønsket.Å være sammen med barn eller foreldre i en himmel,er ett nobelt ønske. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388746-elsker-vi-de-d%C3%B8de-h%C3%B8yere-enn-de-levende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anime Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ikke bare stjernene har jeg merket, selv hvordan en person var blir den snakket varmt om etter sin død. Man husker og drar frem positive ting, mimrer over det gode som var. Man burde ta vare på hverandre mens man lever, se de positive tingene da og si det til personen. Hva hjelper det når de er gått bort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388746-elsker-vi-de-d%C3%B8de-h%C3%B8yere-enn-de-levende/#findComment-3446646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.