serenity777 Skrevet 15. februar 2013 Skrevet 15. februar 2013 Hei, da jeg tok ultralyd av magen ble det funnet lett grad av fettlever. Jeg har ikke drukket på mange år, og selv når jeg gjorde det så var det ikke snakk om store mengder, ofte o.l. Jeg ble innkalt til legen min, og han spurte om jeg drakk. Nei sa jeg, og da var det greit og ikke noe å bry seg om. Men nå er jeg innvitert i ett festlig lag, noen som vet om jeg kan drikke litt da? Kan jeg drikke en gang i blandt? 0 Siter
Gjest KristinaLuna Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Jeg tok ultralyd i fjor, på nordøstkanten av Oslo, legen var 2.generasjons innvandrer fra Pakistan. Han sa til meg at jeg hadde mild grad av fettlever og jeg ble fryktelig forskrekket (drikker vin annenhver dag). Da lo han, og sa at mange av tantene hans og venninne deres også hadde slik lever, fordi det kommer av flere ting enn alkohol, nemlig (som for tantenes vedkommende) mye sukker og fettholdig mat. Så du kan nok trygt ta deg en sjelden fest, ja! Men kanskje du spiser for mye kaker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.