Gå til innhold

Senebetennelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Liveeee
Skrevet

Hei! jeg driver med all star cheerleading, men tror noe har skjedd med hånden min. Jeg kjente det først da jeg etter å ha klemt hard sammen rundt anklene til en flyer, at det verket nevover underarmen min og i håndleddet. Det minnet litt om ising i armen, og jeg kjente det bare i sekundene etter at jeg hadde brukt hånden. Nå etter 1-2 måneder er det blitt værre. etter trening kjenner jeg det også selv om armen henger slapt nedover siden. Jeg kjenner det også litt i albuen og oppover overarmen, men detet er ikke så ubehagelig at det plager meg. Men tingen er at langs underarmen hvor det verker har jeg et punkt som er veldig vondt å ta på. Kjenenr det også litt oppover armen da. Når jet driver med pc kjenner jeg det også litt. Jeg har IKKE muighet til å hvile armen før NM 16.mars, så fins det noen måte å teipe elelr støtte på? Veldig usikker på hva dette er. Jeg føler ikke at det føles som å ta på potetmel når jeg tar på punktet.

Skrevet

Har du vært hos lege? Selv har jeg hatt god nytte av Brexidol (betennelsesdempende) mot senebetennelse. Ellers kan også støttebandasje hjelpe.

Når nm er over bør du vel få noe trening mot det. Det høres iallefall ut som senebetennelse - men jeg er ingen lege da, har bare erfaring :)

Skrevet

Har du vært hos lege? Selv har jeg hatt god nytte av Brexidol (betennelsesdempende) mot senebetennelse. Ellers kan også støttebandasje hjelpe.

Når nm er over bør du vel få noe trening mot det. Det høres iallefall ut som senebetennelse - men jeg er ingen lege da, har bare erfaring :)

Gjest Hulderen
Skrevet

Du må få deg noe betennelsesdempende snarest. Ellers risikerer du at det øker slik at du ikke får deltatt i NM.

Skrevet

Hvis du bor i Oslo, så ville jeg ha sørget for å få en idrettslege eller idrettsfysioterapeut til å se på armen snarest. Det finnes flere steder hvor de jobber mye med idrettsmedisin, men det koster en god del å få en vurdering der. Hvis du har råd, så ville jeg bestilt time enten på BEST Nordstrand eller NIMI.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...