Gå til innhold

kyllingpølser

Gjest en liten tanke en sen kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle år har jeg hatt kyllingpølser i bursdager til de barna som ikke kan spise svin. Men når mine barn har vært der i bursdag har det ikke blitt servert vanlige pølser. Mine barn liker ikke kyllingpølser og har derfor ikke spist i de bursdagene.

Skal ikke rett være rett? Jeg serverer kyllingpølser og de serverer ikke-muslimske barn wienerpølser?

Skrevet

Mener du at det og "ikke like kyllingpølser" kan sammenlignes med den muslimske skikken og "ikke kunne spise svin"?

Skrevet

Jeg er kresen på mat. Og får skjelden noe jeg liker i festlige lag. Det er på en måte mitt eget problem. Å ikke få lov til å spise enkelte matsorter er noe annet, om enn hvor dumt det er .

Skrevet

Hehe, tuller du nå? :P

Hvis jeg lager fødselsdagsselskap til et av mine barn, og jeg vet at det kommer barn som ikke kan spise noe av maten, enten pga religion eller allergi, så fikser jeg noe i tillegg (eller lager noe alle kan spise). Ene datra mi er ekstremt kresen, men jeg forventer SELVSAGT ikke at hun skal få særbehandling pga dette. Faktisk er det en fordel at hun blir servert ting hun ikke liker, for det er langt større sjanse for at hun smaker på det sammen med venner enn hjemme hos oss i familien;)

Skrevet

Hehe, tuller du nå? :P

Hvis jeg lager fødselsdagsselskap til et av mine barn, og jeg vet at det kommer barn som ikke kan spise noe av maten, enten pga religion eller allergi, så fikser jeg noe i tillegg (eller lager noe alle kan spise). Ene datra mi er ekstremt kresen, men jeg forventer SELVSAGT ikke at hun skal få særbehandling pga dette. Faktisk er det en fordel at hun blir servert ting hun ikke liker, for det er langt større sjanse for at hun smaker på det sammen med venner enn hjemme hos oss i familien;)

Jeg lar meg også irritere av muslimske barn som tar i mot julegave.... De er ikke kristne.

Gjest Religious nonsense
Skrevet

Jeg ikke noe unntak for religiøst svada. Kan de ikke spise svin, så kan de holde seg hjemme.

Skrevet

Jeg lar meg også irritere av muslimske barn som tar i mot julegave.... De er ikke kristne.

Hehe, det må være slitsomt å la seg irritere av slike bagateller :P

Skrevet

Jeg ikke noe unntak for religiøst svada. Kan de ikke spise svin, så kan de holde seg hjemme.

I alle selskap jeg har vært i, så er det ingen muslimske barn som har krevd å få tilpassa mat. De har bare droppa å spise det de ikke kan spise - enkelt og greit :)

Vi har en tendens til å lage problemer ut av ting som sjelden er et problem;) Sånn går det når vi bor i et land som Norge, der vi i bunn og grunn har svært få ting å klage over i motsetning til det som er realiteten i størsteparten av verden ellers :)

Skrevet

''Jeg lar meg også irritere av muslimske barn som tar i mot julegave.... De er ikke kristne. – en liten tanke en sen kveld''

Hva med kristne som tar imot julegaver? De tror jo ikke på Odin og Thor?

Skrevet

Hehe, det må være slitsomt å la seg irritere av slike bagateller :P

Jaja,noe skal jeg ha å tenke på også. Jeg er et luksusdyr som er skjermet fra alt og har bare hist og her å tenke på.

Skrevet

Jaja,noe skal jeg ha å tenke på også. Jeg er et luksusdyr som er skjermet fra alt og har bare hist og her å tenke på.

Det ante meg :P Men du ga meg sannelig en ide til hva jeg kan begynne å irritere meg over. Det er så fryktelig kjedelig når jeg ikke har noen spesielle å øse ut mine frustrasjoner på!

Skrevet

Det ante meg :P Men du ga meg sannelig en ide til hva jeg kan begynne å irritere meg over. Det er så fryktelig kjedelig når jeg ikke har noen spesielle å øse ut mine frustrasjoner på!

Ha ha :-)

Gjest hestkjøtt
Skrevet

Fortell barna dine at vanlige pølser egentlig er laget av froskekjøltt og ikke svinekjøtt....

Skrevet

''Jeg serverer kyllingpølser og de serverer ikke-muslimske barn wienerpølser?''

Det høres fornuftig ut.

Gjest Religious nonsense
Skrevet

En tanke angående kylllingpølser. De fleste inneholder MUK. Det hadde jeg ikke servert mitt avkom!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...