Gjest ma ma la Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Hva er i skuddet av leker o.l. til gutt 7 år? Til ca 200 kr pluss-minus. Har spurt foreldrene men det er ikke noe spesielt han ønsker seg.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Star Wars Lego Furfly Trash Pack (jeg synes det ser ut som noe skrot, men barn digger å få) Nerff gevær Superhelt-kostymer 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Star Wars Lego Furfly Trash Pack (jeg synes det ser ut som noe skrot, men barn digger å få) Nerff gevær Superhelt-kostymer Klassiske leker som miniski og akebrett slår vanligvis også an (og mange litt eldre synes det er morsommere å gi en mer "ordentlig" ting) 0 Siter
Gjest ma ma la Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Star Wars Lego Furfly Trash Pack (jeg synes det ser ut som noe skrot, men barn digger å få) Nerff gevær Superhelt-kostymer Hva er furly og trash pack? Takk for tips :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Hva er furly og trash pack? Takk for tips :-) Noen skrotete små leker som seks-syvåringer elsker . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.