Gjest heldigvis kan det også være sånn Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Ofte skrives det om vektøkning i forbindelse med medisinbruk. Heldigvis er det ikke alltid det som skjer. Jeg har gått ned flere kg etter at jeg begynte med seroquel 300 mg for noen uker siden. Småspiser ikke lenger. 0 Siter
Gjest seroquel er bra Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Jeg gikk ikke opp i vekt på seroquel. 0 Siter
miakami Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 good for you! selv gikk jeg opp ytterligere 5 kg, etter å ha gått opp 15 av zyprexa, og jeg fikk sånn søthunger at jeg utviklet bulimi. spydde tre ganger om dagen for jeg spiste så mye. så aldri mer seroquel. fikk restless legs også så den er uaktuell. Liker Abilify mye bedre. 0 Siter
Gondor Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Det er tydeligvis veldig individuelt hvem som går opp i vekt og hvem som går ned. Jeg gikk opp 10 kg på zyprexa og ytterligere 3 kg på fluanxol, men jeg lurer på om ikke det skyldtes livsstil. Nå slanker jeg meg og regner med at jeg skal gå ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.