Gå til innhold

Medisiner og vekt

Gjest heldigvis kan det også være sånn

Anbefalte innlegg

Gjest heldigvis kan det også være sånn
Skrevet

Ofte skrives det om vektøkning i forbindelse med medisinbruk. Heldigvis er det ikke alltid det som skjer. Jeg har gått ned flere kg etter at jeg begynte med seroquel 300 mg for noen uker siden. Småspiser ikke lenger.

Gjest seroquel er bra
Skrevet

Jeg gikk ikke opp i vekt på seroquel.

Skrevet

good for you! selv gikk jeg opp ytterligere 5 kg, etter å ha gått opp 15 av zyprexa, og jeg fikk sånn søthunger at jeg utviklet bulimi. spydde tre ganger om dagen for jeg spiste så mye.

så aldri mer seroquel.

fikk restless legs også så den er uaktuell.

Liker Abilify mye bedre.

Skrevet

Det er tydeligvis veldig individuelt hvem som går opp i vekt og hvem som går ned. Jeg gikk opp 10 kg på zyprexa og ytterligere 3 kg på fluanxol, men jeg lurer på om ikke det skyldtes livsstil. Nå slanker jeg meg og regner med at jeg skal gå ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...