Goliath Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ''Jeg orker rett og slett ikke mer av denne diskusjonen, for jeg ser du ikke skjønner poenget mitt.... – togli'' Selvsagt ser jeg poenget ditt. Dessverre så svarer du slik når jeg presenterer min side. Jeg savner fornuftige diskusjoner like mye som det du gjør. Jeg savner også at minoriteter skal få eksistere på DOL uten å måtte utsettes for trakassering. Jeg mener begge deler må være mulig. Med vennlig hilsen Hvordan du kan påstå at du savner fornuftige diskusjoner her, når du samtidig er den som aller mest bidrar til å ødelegge en hver diskusjon du velger å delta i, gjennom din fullstendige håpløse diskusjons- og debatteknikk, sier vel egentlig nok om hvor fjern fra den virkelige verden du faktisk er? Du MÅ forholde deg til omverdenen og de mennesker som lever i den Sør - og det gjelder ikke minst på diskusjonsforum som denne. Din opplevelse av at "det er alle andre det er noe galt med, og bare jeg som sier og gjør ting korrekt" burde fått MANGE varsellys til å blinke hos deg....for lenge siden.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3447872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ikke bare OM, men også AV. Jeg tror nemlig det er der Sør feiler mest. At han ikke ser sin egen rolle i dette. Jeg har ikke inntrykk av at noen andre så til de grader mangler gangsyn på hvordan de oppfører seg. Som jeg har sagt før: Vi andre vet at vi holder på som Sør, men Sør vet ikke at han holder på som Sør. Veldig godt og korrekt observert :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3447873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ''Klart man skal si fra - men her inne nytter det ikke. Alle her inne vet hvem som er kverulanter og eneste måten å bli kvitt kverulanter på er å droppe å svare dem. Kverulanter er totalt uinteressant å diskutere med da man rett og slett bare får lyst å mene det motsatte av dem - og da sier det seg selv at det er bortkasta å svare i slike tråder. Jeg vet det sitter mange her på DOL som har sine fornuftige synspunkter, men som rett og slett ikke orker å komme med dem. Det er igrunnen nesten litt frekt at alle kverulantene kupper alle tråder. De må gjerne kuppe sine egne tråder, men burde kanskje holde seg unna andres tråder.... – togli'' Joda, og det er jo noen få jeg ikke svarer, men som fremdeles sprer åpenbare løgner om alt mulig, og fremsetter det så ofte at folk faktisk tror at jeg er "marxist" (!) og alt det andre som fremsettes ofte nok. Det ville dog vært fint hvis det var så enkelt som du foreslår. Forresten, så du denne artikkelen: http://www.dagsavisen.no/nye-inntrykk/reportasje/menn-pa-kanten/ Opplevde en del av dette i RL i Sør Afrika - spesielt fra hvite menn som oppdaget at de var i ferd med å miste både det rasemessige overtaket, og det kjønnsmessige overtaket. Det er mange gode forklaringer der. Med vennlig hilsen Og så fint det har blitt i Sør-Afrika etter at de sorte menn tok over..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3447901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg vet ikke hvorfor den er slettet visste det ikke før nå i sted heller. Jeg kan love deg at det ikke var trådstarter - selv om Sør ser ut til å insinuere på det :-) Da er det nok vesentlig mer sannsynlig at det var han - eller en av hans få disipler.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3447905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ''Er det vanskelig for deg å holde deg til temaet i tråden?'' Å påpeke dobbelmoralen i hovedinnlegget er selvsagt helt på sin plass. ''Og nei, jeg føler ikke behov for å ta avstand fra det andre sier. – old lady'' Det er egentlig utrolig at du ikke tør ta avstand fra å kalle kvinner for "bleikfeit merr". Tragisk for deg. Og for kvinner i Norge. Har du ramlet fullstendig ned på barnehagenåvået ala "faren min er sterkere enn faren din" og spørsmål ala "når skal du slutte å slå din kone"? Dette er noe som gikk av moten for 20 år siden Sør, siden folk flest så idiotien i det. Men det er tydligvis nok en sak som har gått deg hus forbi.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3447907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ''Spørs om Sør har bedt om at den ble slettet. – mrxx'' Tråden til N&N (eller var det Goliath?) med endeløse hysteriske tirader om hvorfor jeg ikke svarer dem? Jeg trodde det var trådstarter som fikk den slettet. Jeg gjorde det i hvert fall ikke. Siden du insinuerer på at det er jeg som har slettet den, så gjentar jeg den gjerne her: ""Til Sør - om feige Sør Nå skal du få en mulighet til å svare for deg. Hvorfor skriver du om meg i et annet forum der jeg har satt deg på min "ignore liste", og klipper og limer ut deler av de svar og kommentarer jeg har gitt deg her på dette forumet i ulike tråder - satt sammen for å gjøre ditt beste for at jeg skal fremkomme i så dårlig lys der som mulig? Samtidig som du ikke svarer meg på de samme kommentarer som jeg faktisk gir deg her - og ikke i det andre forumet? Du mener alså (i det andre forumet) at det er "barnslig, feigt og umodent" av meg å sette deg på min "ignore liste" der. Samtidig er det nettopp det samme som du i lang tid har gjort mot Nord og ned her - og nå ser ut til å gjøre mot meg her, all den tid du ikke ser ut til å "tørre" å svare meg her - men heller klipper ut noen av mine svar og kommentarer til deg her, for å bruke det mot meg i det andre forumet - der de ikke en gang kan se hvorfor og hva det er du har skrevet som har medført mine kommentarer til deg her. Er det bare fordi du vet at jeg ikke vil belaste det andre forumet med våre "krangler", og ser da en "gylden mulighet" til å kunne bakvaske meg med dine kreative "klipp og lim" metoder iblandet en god dose løgner, uten at det blir motsagt av meg? Og skulle du nå komme med påstander om at jeg har kritisert deg der først, så er det (nok en) løgn. Det er riktig at jeg, i en tråd der som omhandlet hvilket omfang en "intimbarberingstråd" her hadde fått, skrev dette (intet utelatt): ""Jeg ser at det er en her (og det er ikke Togli) som har klart å legge inn minst 95 innlegg i den tråden, og det går stort sett ut på å krangle mest mulig, kverrulere mest mulig, forsøke å ydmyke og idioterklære mest mulig osv.... Kanskje like greit at vedkommende får tatt ut sine behov for slikt der, og ikke her..."" At du så ser ut til å mene at det så berettiger deg til å klippe ut utvalgte deler av de svar og kommentarer jeg har gitt deg i ANDRE tråder i dette forumet, for å gjøre ditt beste for å fremstille meg der som en som behandler deg på en stygg måte, og som bare er en "slemming som behandler deg så fælt" med "nedspamming og obsessiv personfokusert adferd" - er ikke bare feigt Sør, men helt undermåls på alle måter. Siden jeg har valgt (på oppfordring fra andre medlemmer - som du veldig godt vet) å ikke motsi og krangle med deg i det andre forumet, så får du nå en mulighet til å svare for deg her - hvis du tør...– Goliath"" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3447911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ''Joda, og det er jo noen få jeg ikke svarer, men som fremdeles sprer åpenbare løgner om alt mulig'' Du er DEN SISTE som bør beskylde andre for å spre løgner. Goliath har tidligere kledd deg naken når det gjelder akkurat det. Siden den er slettet på en eller annens anmodning: ""Til Sør - om feige Sør Nå skal du få en mulighet til å svare for deg. Hvorfor skriver du om meg i et annet forum der jeg har satt deg på min "ignore liste", og klipper og limer ut deler av de svar og kommentarer jeg har gitt deg her på dette forumet i ulike tråder - satt sammen for å gjøre ditt beste for at jeg skal fremkomme i så dårlig lys der som mulig? Samtidig som du ikke svarer meg på de samme kommentarer som jeg faktisk gir deg her - og ikke i det andre forumet? Du mener alså (i det andre forumet) at det er "barnslig, feigt og umodent" av meg å sette deg på min "ignore liste" der. Samtidig er det nettopp det samme som du i lang tid har gjort mot Nord og ned her - og nå ser ut til å gjøre mot meg her, all den tid du ikke ser ut til å "tørre" å svare meg her - men heller klipper ut noen av mine svar og kommentarer til deg her, for å bruke det mot meg i det andre forumet - der de ikke en gang kan se hvorfor og hva det er du har skrevet som har medført mine kommentarer til deg her. Er det bare fordi du vet at jeg ikke vil belaste det andre forumet med våre "krangler", og ser da en "gylden mulighet" til å kunne bakvaske meg med dine kreative "klipp og lim" metoder iblandet en god dose løgner, uten at det blir motsagt av meg? Og skulle du nå komme med påstander om at jeg har kritisert deg der først, så er det (nok en) løgn. Det er riktig at jeg, i en tråd der som omhandlet hvilket omfang en "intimbarberingstråd" her hadde fått, skrev dette (intet utelatt): ""Jeg ser at det er en her (og det er ikke Togli) som har klart å legge inn minst 95 innlegg i den tråden, og det går stort sett ut på å krangle mest mulig, kverrulere mest mulig, forsøke å ydmyke og idioterklære mest mulig osv.... Kanskje like greit at vedkommende får tatt ut sine behov for slikt der, og ikke her..."" At du så ser ut til å mene at det så berettiger deg til å klippe ut utvalgte deler av de svar og kommentarer jeg har gitt deg i ANDRE tråder i dette forumet, for å gjøre ditt beste for å fremstille meg der som en som behandler deg på en stygg måte, og som bare er en "slemming som behandler deg så fælt" med "nedspamming og obsessiv personfokusert adferd" - er ikke bare feigt Sør, men helt undermåls på alle måter. Siden jeg har valgt (på oppfordring fra andre medlemmer - som du veldig godt vet) å ikke motsi og krangle med deg i det andre forumet, så får du nå en mulighet til å svare for deg her - hvis du tør...– Goliath"" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3447913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Og så fint det har blitt i Sør-Afrika etter at de sorte menn tok over..... ''Og så fint det har blitt i Sør-Afrika etter at de sorte menn tok over.....'' Særdeles godt poeng. Svarte sørafrikanske menn er jo "virkelig" gode eksempel på respekt for kvinner, der de ruver alene på toppen av voldtektsstatistikken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3447943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ''Mrxx skrev _om_ deg, ikke _av_ deg. Synd at du ikke svarte i den tråden forresten. – Kayia'' Ja, det var en masse preik om meg der. Det var relativt kjedelig, og neppe noe nytt. Hvorfor i alle dager skulle jeg nedverdige meg til å ta noe slikt på alvor ved å svare på det? La dem bare holde på, men prøv å få dem til å gjøre det i én tråd. ''Hvorfor i alle dager skulle jeg nedverdige meg til å ta noe slikt på alvor ved å svare på det?'' Fordi den var ganske så spot on. Men det er nå bra at du i alle fall leste tråden, man kan jo håpe at dagen kommer da Sør får litt selvinnsikt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3447990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvordan du kan påstå at du savner fornuftige diskusjoner her, når du samtidig er den som aller mest bidrar til å ødelegge en hver diskusjon du velger å delta i, gjennom din fullstendige håpløse diskusjons- og debatteknikk, sier vel egentlig nok om hvor fjern fra den virkelige verden du faktisk er? Du MÅ forholde deg til omverdenen og de mennesker som lever i den Sør - og det gjelder ikke minst på diskusjonsforum som denne. Din opplevelse av at "det er alle andre det er noe galt med, og bare jeg som sier og gjør ting korrekt" burde fått MANGE varsellys til å blinke hos deg....for lenge siden.... Godt sagt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3448158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg kan love deg at det ikke var trådstarter - selv om Sør ser ut til å insinuere på det :-) Da er det nok vesentlig mer sannsynlig at det var han - eller en av hans få disipler.... Jeg var helt sikker på at det ikke var du, det kan være webbis som har kommet over tråden og slettet den, men de venter til den har levd en stund så den kan stå der som spott og spe en stund:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388788-svenske-p%C3%A5grepet-for-%C3%A5-spre-kristendom/page/10/#findComment-3448160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.