Gå til innhold

Svenske pågrepet for å spre kristendom

Anbefalte innlegg

Gjest old lady

''Mannen er en klovn. – old lady

''

Så du tar ikke avstand fra å kalle Erna Solberg en "bleikfeit klovn"?

Er det greit?

Har du ikke baller til å svare N&N direkte? Eller skal du bare fortsette å kverulere til krampa tar deg?

Fortsetter under...

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Nord og ned

32

• mrxx

31

• Mrs D

19

Mest aktive i denne tråden

Som sagt, det er skremmende at du ikke vil ta avtand fra å referere til kvinner som "bleikfeite merrer".

Du tør nok ikke.

Kan ikke du ta metadebattene dine foran speilet?

Finnes ingen her som har snakket om merrer i det hele tatt. Du hallusinerer igjen.

Tar du avstand fra folk som bruker uttrykk som "bleikfeit merr"?

''Tar du avstand fra folk som bruker uttrykk som "bleikfeit merr''

Hva har feite merrer med denne tråden som omhandler forfølgelse av kristne i Libya å gjøre?

Du har 2-3 ganger forsøkt å lage egne tråder om ei bestemt feit merr på DOL. Alle ble slettet av WM pga.sitt usaklige innhold, og du er bare nok engang ute og viser din ringakt for Dols retningslinjer med gnålet ditt.

Annonse

Gjest old lady

''Tar du avstand fra folk som bruker uttrykk som "bleikfeit merr''

Hva har feite merrer med denne tråden som omhandler forfølgelse av kristne i Libya å gjøre?

Du har 2-3 ganger forsøkt å lage egne tråder om ei bestemt feit merr på DOL. Alle ble slettet av WM pga.sitt usaklige innhold, og du er bare nok engang ute og viser din ringakt for Dols retningslinjer med gnålet ditt.

''Hva har feite merrer med denne tråden som omhandler forfølgelse av kristne i Libya å gjøre?''

Selvfølgelig ingen ting. Det bare bare det vanlige nå-raller-jeg-litt-for-å-flytte-fokuset-bort opplegget.

Gjest old lady

''Gjør du? – old lady''

Enda mer snakk rundt grøten fra deg.

Ja, jeg tar totalt avstand fra folk som snakker slikt om kvinner.

Gjør du?

Er det vanskelig for deg å holde deg til temaet i tråden?

Og nei, jeg føler ikke behov for å ta avstand fra det andre sier.

Er det vanskelig for deg å holde deg til temaet i tråden?

Og nei, jeg føler ikke behov for å ta avstand fra det andre sier.

''Er det vanskelig for deg å holde deg til temaet i tråden?''

Å påpeke dobbelmoralen i hovedinnlegget er selvsagt helt på sin plass.

''Og nei, jeg føler ikke behov for å ta avstand fra det andre sier. – old lady''

Det er egentlig utrolig at du ikke tør ta avstand fra å kalle kvinner for "bleikfeit merr".

Tragisk for deg. Og for kvinner i Norge.

Gjest old lady

''Og nei, jeg føler ikke behov for å ta avstand fra det andre sier. – old lady''

Det er egentlig utrolig at du ikke tør ta avstand fra å kalle kvinner for "bleikfeit merr".

Denne diskusjonen sier i grunnen med om din evne til å kverulere om alt annen enn det tråden handler om.

Denne diskusjonen sier i grunnen med om din evne til å kverulere om alt annen enn det tråden handler om.

''Denne diskusjonen sier i grunnen med om din evne til å kverulere om alt annen enn det tråden handler om. – old lady''

Neida, vi kan godt diskutere dobbelmoralen som oppvises i hovedinnlegget.

Annonse

''Å påpeke dobbelmoralen i hovedinnlegget er selvsagt helt på sin plass.''

Dobbelmoral? når? hvor?

Bare et meget forskrudd sinn kan mene at det å gi en utseende og atferdsbeskrivelse av en norsk politiker, kan sidestilles med forfølgelse og fengsling av folk på religiøst grunnlag i Libya.

Du burde seriøst søke hjelp snart.

''Denne diskusjonen sier i grunnen med om din evne til å kverulere om alt annen enn det tråden handler om. – old lady''

Neida, vi kan godt diskutere dobbelmoralen som oppvises i hovedinnlegget.

''Neida, vi kan godt diskutere dobbelmoralen som oppvises i hovedinnlegget.''

Kan eksperten avsløre hvor mange fleinsopper som trengs for å finne denne angivelige dobbelmoralen?

Gjest old lady

Det finens ingen dobbeltmoral i hovedinnlegget.

Din dobbelmoral angående diskusjoner med N&N er derimot helt åpenbar.

''Det er egentlig utrolig at du ikke tør ta avstand fra å kalle kvinner for "bleikfeit merr". ''

Jeg ser intet behov for å ta avstand fra hva andre måtte si.

''Tragisk for deg.''

Det er din kverulering som er tragisk.

''Det er egentlig utrolig at du ikke tør ta avstand fra å kalle kvinner for "bleikfeit merr". ''

''Tragisk for deg.''

''Å påpeke dobbelmoralen i hovedinnlegget er selvsagt helt på sin plass.

Tragisk for deg.

Det er din kverulering som er tragisk. – old lady''

Du vinner nok norgesmesterskapet i roing med det innlegget der.

''Tragisk for deg.''

''Din dobbelmoral angående diskusjoner med N&N er derimot helt åpenbar.''

Ja gjett! Ble jo også rimelig godt dokumentert av Goliath for et par uker siden: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4864867

Nå ha Sør og Nord og ned innledet lørdagskvelden, ser jeg?

Ergo bare å logge seg av for oss andre som tenkte å kikke inom.

Ha en god kveld!

Er så lei at jeg kunne spydd!! Savner gode diskusjoner der man kan få mulighet til å reflektere- men det går ikke med slike tema. Burde laga en egen tråd og be de som ligger ytterst til venstre eller høyre om å ligge unna - kun tillatt for de på midten :P

Er så lei at jeg kunne spydd!! Savner gode diskusjoner der man kan få mulighet til å reflektere- men det går ikke med slike tema. Burde laga en egen tråd og be de som ligger ytterst til venstre eller høyre om å ligge unna - kun tillatt for de på midten :P

''Burde laga en egen tråd og be de som ligger ytterst til venstre eller høyre om å ligge unna - kun tillatt for de på midten :P – togli''

Helt enig.

(I tillegg er det rimelig morsomt med folk som mener jeg er "ytterst til venstre", når jeg i virkeligheten ligger såvidt til venstre for sentrum.)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...