Gå til innhold

Svenske pågrepet for å spre kristendom

Anbefalte innlegg

''Les gjerne gjennom det jeg har skrevet på DOL de siste mange årene - det handler stort sett om å behandle folk iht Menneskerettighetene. ''

Nå er det kanskje på tide noen tar en telefon til Jagland?

Kverulant eller ei - Det er da vel ingen tvil om at Sør setter menneskerettighetene høyere enn alt annet - det tror jeg 90 % av de som er her inne ser og forstår.

At man er uenig i diskusjonsmetodene hans er en annen sak....

Fortsetter under...

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Nord og ned

32

• mrxx

31

• Mrs D

19

Mest aktive i denne tråden

Kverulant eller ei - Det er da vel ingen tvil om at Sør setter menneskerettighetene høyere enn alt annet - det tror jeg 90 % av de som er her inne ser og forstår.

''Det er da vel ingen tvil om at Sør setter menneskerettighetene høyere enn alt annet - det tror jeg 90 % av de som er her inne ser og forstår.''

Det er fremfior alt slike tøvete kommentarer om holder kverna, kveruleringen, avsporingene og usaklighetene hans i gang.

Omtrendt som å fylle bensin på en bil. men det er jo som kjent fra før også din hensikt.

''Det er da vel ingen tvil om at Sør setter menneskerettighetene høyere enn alt annet - det tror jeg 90 % av de som er her inne ser og forstår.''

Det er fremfior alt slike tøvete kommentarer om holder kverna, kveruleringen, avsporingene og usaklighetene hans i gang.

Omtrendt som å fylle bensin på en bil. men det er jo som kjent fra før også din hensikt.

Spiller ingen rolle for meg, bare jeg slipper å bli satt i samme bås som deg:)

''Kverulant eller ei - Det er da vel ingen tvil om at Sør setter menneskerettighetene høyere enn alt annet - det tror jeg 90 % av de som er her inne ser og forstår.''

Det kan han ikke gjøre. Hadde han gjort det, så hadde han valgt en annen diskusjonsform. Hans diskusjonsteknikk gagner INGEN.

''Kverulant eller ei - Det er da vel ingen tvil om at Sør setter menneskerettighetene høyere enn alt annet - det tror jeg 90 % av de som er her inne ser og forstår.''

Det kan han ikke gjøre. Hadde han gjort det, så hadde han valgt en annen diskusjonsform. Hans diskusjonsteknikk gagner INGEN.

Det er jeg helt enig i! Men nå snakker jeg om lovfesta menneskerettigheter - ikke diskusjonsteknikker ;)

Annonse

Det er jeg helt enig i! Men nå snakker jeg om lovfesta menneskerettigheter - ikke diskusjonsteknikker ;)

''Men nå snakker jeg om lovfesta menneskerettigheter''

Tror ikke du helt vet hva du preiker om eller vil frem til.

Spiller ingen rolle for meg, bare jeg slipper å bli satt i samme bås som deg:)

Jeg vet ikke om Den Andre båsen er så mye bedre. N&N vet i det minste at han er ufin, Sør tar på seg offerrolle og slenger med kjeften uten fnugg av evne til å skjønne hva han holder på med.

Jeg vet ikke om Den Andre båsen er så mye bedre. N&N vet i det minste at han er ufin, Sør tar på seg offerrolle og slenger med kjeften uten fnugg av evne til å skjønne hva han holder på med.

Det beste hadde vært om man hadde tråder fri for kverulanter slik at det faktisk gikk an å tenke klart og lære noe.....

Annonse

Det kan man godt si, bare at den ene er langt større og styggere i kjeften enn den andre ;)

Joda, men N&N innrømmer vel i alle fall at han er det. Eller gir i alle fall ikke inntrykk av at han prøver å gjøre seg bedre enn han er. Det dsamme kan man definitivt ikke si om Sør. Jeg syns ikke N&N er verre enn Sør, forresten.

Joda, men N&N innrømmer vel i alle fall at han er det. Eller gir i alle fall ikke inntrykk av at han prøver å gjøre seg bedre enn han er. Det dsamme kan man definitivt ikke si om Sør. Jeg syns ikke N&N er verre enn Sør, forresten.

Jeg synes folk som snakker nedsettende om andres utseende i så grov grad som N&N gjør det, uten tvil er de verste....Hvis man må sammenligne.

Det beste hadde vært om man hadde tråder fri for kverulanter slik at det faktisk gikk an å tenke klart og lære noe.....

''Det beste hadde vært om man hadde tråder fri for kverulanter slik at det faktisk gikk an å tenke klart og lære noe..... – togli''

Jeg bør vel påpeke at dere to er minst like "gode" som andre her...

Med vennlig hilsen

Og er du noe bedre selv?

Du har skrevet sikkert 20 totalt "intetsigende" innlegg til meg det siste døgnet (de fleste har jeg ikke svart på), og nå er du i gang med å diskutere OM "Sør".

''Det beste hadde vært om man hadde tråder fri for kverulanter slik at det faktisk gikk an å tenke klart og lære noe..... – togli''

Jeg bør vel påpeke at dere to er minst like "gode" som andre her...

Med vennlig hilsen

Dere to?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...