Gå til innhold

Svenske pågrepet for å spre kristendom

Anbefalte innlegg

Og er du noe bedre selv?

Du har skrevet sikkert 20 totalt "intetsigende" innlegg til meg det siste døgnet (de fleste har jeg ikke svart på), og nå er du i gang med å diskutere OM "Sør".

Hehe, du lever i din egen fantasiverden, det er i alle fall sikkert. I motsetning til deg så vet jeg meget godt hva jeg holder på med, jeg later ikke som jeg er bedre enn jeg er. Jeg innbiller meg i alle fall ikke at alt jeg gjør er kvalmende edelt mens du er så frekk at man kan spy av deg.

Selv jeg ser jo at innleggene du ikke svarer på er de der du har gått tom for argumenter. Så bare spar deg!

Fortsetter under...

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Nord og ned

32

• mrxx

31

• Mrs D

19

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes folk som snakker nedsettende om andres utseende i så grov grad som N&N gjør det, uten tvil er de verste....Hvis man må sammenligne.

Joda, man kan godt spare seg for å kommentere på den måten N&N gjør. Men jeg syns ikke det er bedre at man innbiller seg at man er så edel når man er frekk som f*en sjøl - og beskylder alle andre for å være de som er frekke og utidige.

Joda, man kan godt spare seg for å kommentere på den måten N&N gjør. Men jeg syns ikke det er bedre at man innbiller seg at man er så edel når man er frekk som f*en sjøl - og beskylder alle andre for å være de som er frekke og utidige.

Er enig i det - jeg liker de gode diskusjonene, men her inne får man aldri det når muslimdebatter kommer på banen... dessverre.... Igrunnen skulle jeg ønsket at Webbis var flinkere å slette alle personangrep og folk som tydelig viser rasistiske holdninger - først da kunne man greid å få en balansert debatt. I grupper på FB er man som regel gode til å slette ekle innlegg, men her inne skjer det sjelden, dessverre :/

Og er du noe bedre selv?

Du har skrevet sikkert 20 totalt "intetsigende" innlegg til meg det siste døgnet (de fleste har jeg ikke svart på), og nå er du i gang med å diskutere OM "Sør".

Dessuten: Det er pinlig på vegne av deg at du stadig kommer med at andres argumenter er intetsigende. I en viss drosjetråd kom både jeg og old lady med saklige argumenter. Der jeg f.eks kunne fortelle hva min venn drosjeeieren forklarte, så ble du taus. Ikke fordi det jeg skrev var intetsigende eller dumt, men rett og slett fordi du ikke kunne argumentere imot. Sånn er det svært ofte. Ikke noen utenom deg tror at du lar være å svare fordi du er den eneste smarte som har noe fornuftig å si. Det er kun i Sør sin fantasi at det tolkes slik.

Ja. Du og jeg. Vi som ikke påstår at vi er edlere enn vi er. I alle fall har ikke jeg fått med meg om du har satt opp uskyldsmine på samme måte som Sør stadig gjør.

Jeg prøver iallefall å se balansert på tingene selv om jeg hater urett og fordommer...og jeg innser at ting ikke alltid er sort-hvitt, og at hvis man ønsker å ta tak i et problem, så må man gjøre det uten å lukke øynene for det faktiske problemet...

Annonse

Er enig i det - jeg liker de gode diskusjonene, men her inne får man aldri det når muslimdebatter kommer på banen... dessverre.... Igrunnen skulle jeg ønsket at Webbis var flinkere å slette alle personangrep og folk som tydelig viser rasistiske holdninger - først da kunne man greid å få en balansert debatt. I grupper på FB er man som regel gode til å slette ekle innlegg, men her inne skjer det sjelden, dessverre :/

De vil nå få det travelt om de skulle slette alt av personangrep som Sør kommer med i alle fall når han går tom for argumenter. :)

Jeg prøver iallefall å se balansert på tingene selv om jeg hater urett og fordommer...og jeg innser at ting ikke alltid er sort-hvitt, og at hvis man ønsker å ta tak i et problem, så må man gjøre det uten å lukke øynene for det faktiske problemet...

Du er i mine øyne en fornuftig dame, togli. :) Jeg er sikkert ikke enig bestandig, men du har mye å fare med. :)

Dere to?

''Dere to? – togli''

Dere to (Mrs Doolittle og deg) som sitter og kritiserer andre for å kritisere andre....

;-)

Sjekk det som er skrevet i denne tråden, og vis gjerne hvor du mener jeg er verre.

Du skriver at du savner de gode diskusjonene. Jeg også. Minst like mye som deg. Dette som pågår i denne tråden er ikke akkurat med på å legge til rette for det...

Med vennlig hilsen

Annonse

''Dere to? – togli''

Dere to (Mrs Doolittle og deg) som sitter og kritiserer andre for å kritisere andre....

;-)

Sjekk det som er skrevet i denne tråden, og vis gjerne hvor du mener jeg er verre.

Du skriver at du savner de gode diskusjonene. Jeg også. Minst like mye som deg. Dette som pågår i denne tråden er ikke akkurat med på å legge til rette for det...

Med vennlig hilsen

Jeg orker rett og slett ikke mer av denne diskusjonen, for jeg ser du ikke skjønner poenget mitt....

Jeg orker rett og slett ikke mer av denne diskusjonen, for jeg ser du ikke skjønner poenget mitt....

''Jeg orker rett og slett ikke mer av denne diskusjonen, for jeg ser du ikke skjønner poenget mitt.... – togli''

Selvsagt ser jeg poenget ditt. Dessverre så svarer du slik når jeg presenterer min side.

Jeg savner fornuftige diskusjoner like mye som det du gjør. Jeg savner også at minoriteter skal få eksistere på DOL uten å måtte utsettes for trakassering.

Jeg mener begge deler må være mulig.

Med vennlig hilsen

''Jeg orker rett og slett ikke mer av denne diskusjonen, for jeg ser du ikke skjønner poenget mitt.... – togli''

Selvsagt ser jeg poenget ditt. Dessverre så svarer du slik når jeg presenterer min side.

Jeg savner fornuftige diskusjoner like mye som det du gjør. Jeg savner også at minoriteter skal få eksistere på DOL uten å måtte utsettes for trakassering.

Med vennlig hilsen

Ja, begge deler må være mulig - men det blir ikke mulig før man slutter med kverulering og drittprat. Det enkleste er å endre seg selv først.

Gjest Hulderen

Er så lei at jeg kunne spydd!! Savner gode diskusjoner der man kan få mulighet til å reflektere- men det går ikke med slike tema. Burde laga en egen tråd og be de som ligger ytterst til venstre eller høyre om å ligge unna - kun tillatt for de på midten :P

Jeg har faktisk forsøkt det et par ganger. Startet tråder med temaer jeg ar ønsket å diskutere, og pent bedt Sør om å ligge unna. Men nei da, han kupper trådene. Så da er det bare å gi opp, dessverre.

Ja, begge deler må være mulig - men det blir ikke mulig før man slutter med kverulering og drittprat. Det enkleste er å endre seg selv først.

''Ja, begge deler må være mulig - men det blir ikke mulig før man slutter med kverulering og drittprat. Det enkleste er å endre seg selv først. – togli

''

Joda, men det gjelder alle.

Sikkert 80% av svar til meg på helt vanlige innlegg jeg skriver er bare "drittprat" eller direkte løgn om hva jeg skal ha skrevet. De fleste av dem svarer jeg jo ikke på, men det er det selvsagt ingen som legger merke til.

Med vennlig hilsen

Jeg har faktisk forsøkt det et par ganger. Startet tråder med temaer jeg ar ønsket å diskutere, og pent bedt Sør om å ligge unna. Men nei da, han kupper trådene. Så da er det bare å gi opp, dessverre.

I samme leia som man ber Sør holde seg unna, så er det strengt tatt en annen som bør bli bedt om å holde seg unna også (iallefall om det er muslimtråder) ;)

Med vennlig hilsen

Hvis du savner fornuftige diskusjoner så må du endre helt taktikk. Du er ikke med i de fornuftige diskusjonene og det er forsøkt fortalt deg nå i flere innlegg bare i denne tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...