Gå til innhold

Svenske pågrepet for å spre kristendom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Nord og ned

32

• mrxx

31

• Mrs D

19

Mest aktive i denne tråden

Gjest old lady

Og er du noe bedre selv?

Du har skrevet sikkert 20 totalt "intetsigende" innlegg til meg det siste døgnet (de fleste har jeg ikke svart på), og nå er du i gang med å diskutere OM "Sør".

''Du har skrevet sikkert 20 totalt "intetsigende" innlegg til ''

Men det er da ingen ting i forhold til dine 200 totalt intetsigende innlegg siste døgnet.

Gjest old lady

''Dere to? – togli''

Dere to (Mrs Doolittle og deg) som sitter og kritiserer andre for å kritisere andre....

;-)

Sjekk det som er skrevet i denne tråden, og vis gjerne hvor du mener jeg er verre.

Du skriver at du savner de gode diskusjonene. Jeg også. Minst like mye som deg. Dette som pågår i denne tråden er ikke akkurat med på å legge til rette for det...

Med vennlig hilsen

''Dette som pågår i denne tråden er ikke akkurat med på å legge til rette for det...''

Da kan man virkelig lure på hvorfor du fortsetter og fortsetter med gnålet ditt. Er det fordi du er sykelig opptatt av å få siste ord?

Gjest old lady

Og som vanlig ingen dokumentasjon.

Nå syntes jeg du bruker de samme svarene litt vel ofte. Hva med å variere litt?

Og dokumentasjonen fantes tidligere her: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4864867

Men nå er tråden pussig nok slettet. Har du nok en gang truet med å ruinere DOL?

Jesus befalte sine tilhengere å misjonere, så han har vel ikke noe valg..

Eller, mulig han er suicidal.

Er nok lurere å finne andre steder å misjonere. Jeg fatter ikke hva han mener å oppnå heller, det skal mye til for at han klarer å omvende så mange. Dette kan gå på livet løs.

Annonse

''Ikke glem nå hvor ofte din diskusjonsteknikk er diskutert her inne og nå snakker vi om mange, mange år og mange, mange personer.

Glem heller ikke at det er blant annet deg som blir diskutert nå også i denne tråden og blir kritsert av måten du holder på. – mrxx''

Neida, jeg er godt klar over at du elsker å diskutere Sør.

Bra du er klar over det, men det er ikke poenget, men jeg har jo skjønt at du ikke skjønner hva det snakkes om.

''Igjen, forsøk å sett deg inn i hva som skrives om deg i denne tråden. – mrxx''

Igjen, forsøk å vise at du kan skrive om noe annet enn "Sør".

Ja, jeg skriver om Sør og jeg og andre kommer fortsatt til å gjøre det fremover så lenge du fortsetter i det samme idiotiske sporet.

Det er slettes ikke dumt for deg å forsøke å sette deg inn i hva dette handler om. Men jeg vet ikke om du evner det rett og slett.

Og dokumentasjonen fantes tidligere her: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4864867

Men nå er tråden pussig nok slettet. Har du nok en gang truet med å ruinere DOL?

''Men nå er tråden pussig nok slettet. Har du nok en gang truet med å ruinere DOL?''

Goliaths tråde er borte ja, Har også fått endel slettet idag, mens sørs kloakk ser ut til å bli liggende, slik som e.g. ruineringen av denne tråden som omhandler et alvorlig tema.

Kanskje det er snakk om en uvitende vikar-WM i kombinasjon med mailbombing fra hans disippler og med de truslene vi alt kjenner til?

Så tråden er slettet? Jeg har kopi av innlegget til Goliath, fordi jeg var helt sikker på at det kom til å bli slettet og ikke minst at Sør kom til å nekte på at dette noen gang er skrevet. Jeg fikk rett i begge antagelsene:-)

''Jeg orker rett og slett ikke mer av denne diskusjonen, for jeg ser du ikke skjønner poenget mitt.... – togli''

Selvsagt ser jeg poenget ditt. Dessverre så svarer du slik når jeg presenterer min side.

Jeg savner fornuftige diskusjoner like mye som det du gjør. Jeg savner også at minoriteter skal få eksistere på DOL uten å måtte utsettes for trakassering.

Jeg mener begge deler må være mulig.

Med vennlig hilsen

''Jeg savner fornuftige diskusjoner like mye som det du gjør.''

Jeg tror mange ser at det finnes en mulighet for dette. At Sør forsvinner fra DOL.

''Helt riktig Sør og mer blir det.

Men det hjelper ikke Sør, det er nok en viss forskjell på oss likevel, bare noe denne tråden viser... om du liker det eller ei-) – mrxx''

Ja, forskjellen er at jeg vanligvis diskuterer sak, i motsetning til deg som hovedsaklig jabber rundt og raller om "Sør".

Hahaha. Nå holdt jeg på å pisse på meg!

''Ja, forskjellen er at jeg vanligvis diskuterer sak, i motsetning til deg som hovedsaklig jabber rundt og raller om "Sør".''

Dette viser hvor lite du har skjønt av hva som er skrevet om deg i denne tråden.

Ikke bare OM, men også AV. Jeg tror nemlig det er der Sør feiler mest. At han ikke ser sin egen rolle i dette. Jeg har ikke inntrykk av at noen andre så til de grader mangler gangsyn på hvordan de oppfører seg. Som jeg har sagt før: Vi andre vet at vi holder på som Sør, men Sør vet ikke at han holder på som Sør.

Annonse

''Igjen, forsøk å sett deg inn i hva som skrives om deg i denne tråden. – mrxx''

Igjen, forsøk å vise at du kan skrive om noe annet enn "Sør".

Alle sier at Jeppe drikker, men ikke hvorfor han drikker ...

Sånn virker det som om det er med deg, du har ingen aning om HVORFOR man diskuterer Sør.

''Ja, begge deler må være mulig - men det blir ikke mulig før man slutter med kverulering og drittprat. Det enkleste er å endre seg selv først. – togli

''

Joda, men det gjelder alle.

Sikkert 80% av svar til meg på helt vanlige innlegg jeg skriver er bare "drittprat" eller direkte løgn om hva jeg skal ha skrevet. De fleste av dem svarer jeg jo ikke på, men det er det selvsagt ingen som legger merke til.

Med vennlig hilsen

Da ser du det i et Sør-perspektiv. Dette er typisk:

Sør skriver et innlegg. Noen er ueninge med Sør og argumenterer mot Sør. Sør leter i sin fantasi etter argumenter mot vedkommende innlegg, og Sør får svar igjen. Saklige svar i 95% av tilfellene. Svar som i 95% av tilfellene viser at Sør tar feil. Så kommer Sør med ett av følgende slående argumenter:

* motdebattant farer med løgn (men hvorfor skal Sør nedverdige seg til å fortelle hvorfor, eller bevise det?) og usannheter

* motdebattanten skriver uinteressante innlegg som Sør svarre med samme setning som han har kopiert 20 ganger før i tråden. For sier han det samme mange nok ganger, så blir det i Sør sitt hode sannhet.

* Sør kommer med sin punshline: Man diskuterer Sør, og ikke sak. Men det er overhodet ingen selvinnsikt i hvorfor man diskuterer Sør.

* Sør forteller hvor håpløse alle amdre er, men selv er han jo snillheten selv. Igjen en livsløgn som kun eksisterer i Sør sitt hode.

Så tråden er slettet? Jeg har kopi av innlegget til Goliath, fordi jeg var helt sikker på at det kom til å bli slettet og ikke minst at Sør kom til å nekte på at dette noen gang er skrevet. Jeg fikk rett i begge antagelsene:-)

Akkurat når det gjelder den tråden kunne jeg tenkt meg en begrunnelse fra webmaster som slettet den.

Ikke bare OM, men også AV. Jeg tror nemlig det er der Sør feiler mest. At han ikke ser sin egen rolle i dette. Jeg har ikke inntrykk av at noen andre så til de grader mangler gangsyn på hvordan de oppfører seg. Som jeg har sagt før: Vi andre vet at vi holder på som Sør, men Sør vet ikke at han holder på som Sør.

Ja, akkurat, det er det som er så veldig rart og som jeg ikke skjønner noe av.

Da ser du det i et Sør-perspektiv. Dette er typisk:

Sør skriver et innlegg. Noen er ueninge med Sør og argumenterer mot Sør. Sør leter i sin fantasi etter argumenter mot vedkommende innlegg, og Sør får svar igjen. Saklige svar i 95% av tilfellene. Svar som i 95% av tilfellene viser at Sør tar feil. Så kommer Sør med ett av følgende slående argumenter:

* motdebattant farer med løgn (men hvorfor skal Sør nedverdige seg til å fortelle hvorfor, eller bevise det?) og usannheter

* motdebattanten skriver uinteressante innlegg som Sør svarre med samme setning som han har kopiert 20 ganger før i tråden. For sier han det samme mange nok ganger, så blir det i Sør sitt hode sannhet.

* Sør kommer med sin punshline: Man diskuterer Sør, og ikke sak. Men det er overhodet ingen selvinnsikt i hvorfor man diskuterer Sør.

* Sør forteller hvor håpløse alle amdre er, men selv er han jo snillheten selv. Igjen en livsløgn som kun eksisterer i Sør sitt hode.

Hehe, veldig godt skrevet.

Akkurat når det gjelder den tråden kunne jeg tenkt meg en begrunnelse fra webmaster som slettet den.

Jeg vet ikke, jeg visste ikke at den var slettet en gang. Men Sør har fulgt med på det og ba om link, så lenge han visste at den var slettet, utrolig frekt gjort, selv om alle vet jo hva som var skrevet i linken, så later han som om den ikke har eksistert.

Jeg vet ikke, jeg visste ikke at den var slettet en gang. Men Sør har fulgt med på det og ba om link, så lenge han visste at den var slettet, utrolig frekt gjort, selv om alle vet jo hva som var skrevet i linken, så later han som om den ikke har eksistert.

Jeg syns det er en svært pussig beslutning å fjerne den tråden. Jeg leste ikke alle innlegg, men syns at det burde vært ryddet i den framfor sletting av hele tråden og med det et viktig hovedinnlegg. Jeg stusser rett som det er over slettepolitikken her inne, men i dette tilfellet er det rett og slett uforståelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...