Gå til innhold

Svenske pågrepet for å spre kristendom

Anbefalte innlegg

Så tråden er slettet? Jeg har kopi av innlegget til Goliath, fordi jeg var helt sikker på at det kom til å bli slettet og ikke minst at Sør kom til å nekte på at dette noen gang er skrevet. Jeg fikk rett i begge antagelsene:-)

Ta en screenshot av hovedinnlegget og legg den her, så det kan linkes til den fremover: http://bildr.no

Kan gjøres helt anonymt.

Fortsetter under...

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Nord og ned

32

• mrxx

31

• Mrs D

19

Mest aktive i denne tråden

Er nok lurere å finne andre steder å misjonere. Jeg fatter ikke hva han mener å oppnå heller, det skal mye til for at han klarer å omvende så mange. Dette kan gå på livet løs.

''Dette kan gå på livet løs.''

Ingen tvil om det.

Er nok lurere å finne andre steder å misjonere. Jeg fatter ikke hva han mener å oppnå heller, det skal mye til for at han klarer å omvende så mange. Dette kan gå på livet løs.

Tror det holder nå altså ;) Nå er det stille og rolig her inne, og Tore på sporet starter snart, så satser på alle får en koselig kveld uten å henge ut noen ;)

Tror det holder nå altså ;) Nå er det stille og rolig her inne, og Tore på sporet starter snart, så satser på alle får en koselig kveld uten å henge ut noen ;)

Jeg hang da ikke ut noen nå, jeg kommenterte kun innlegget til trådstarter.

''Tror det holder nå altså ;)''

Holder nå?? Vi sitter faktisk i fred og ro og konverserer over _tema_ for tråden, mens ditt "bidrag" stort set har vært å uffe deg over hvor usaklig trådstarer er, hvor mye du hater ham osv.

Ikke den minste tøddel har du skrevet om trådens tema, ei heller nå. Så ja du bør avslutte, og helst ikke bidra til flere herpinger av tråder med alvorlig innhold fremover.

Ta en screenshot av hovedinnlegget og legg den her, så det kan linkes til den fremover: http://bildr.no

Kan gjøres helt anonymt.

Hehe, nja, vi får se på det. Men jeg visste at dette kom til å skje.

Antagelig han selv som har bedt om sletting.

Annonse

Jeg syns det er en svært pussig beslutning å fjerne den tråden. Jeg leste ikke alle innlegg, men syns at det burde vært ryddet i den framfor sletting av hele tråden og med det et viktig hovedinnlegg. Jeg stusser rett som det er over slettepolitikken her inne, men i dette tilfellet er det rett og slett uforståelig.

Spørs om Sør har bedt om at den ble slettet.

Gjest Hulderen

Nå må du begynne å lese sammenhengen ing er skrevet i. Mrxx skriver ikke om Sør. Han skriver faktisk om den svenen som ble pågrepet for å spre kristenom. Det hender man nakker om tådens tema, selv i tråder som er herpet av Sør :P

''Spørs om Sør har bedt om at den ble slettet. – mrxx''

Tråden til N&N (eller var det Goliath?) med endeløse hysteriske tirader om hvorfor jeg ikke svarer dem?

Jeg trodde det var trådstarter som fikk den slettet. Jeg gjorde det i hvert fall ikke.

I såfall har jeg helt rett. Det er mange som har bedt om å få slettet tråder her inne uten å bli hørt. Akkurat den tråden var viktig, og det er ikke grunn god nok at Sør ønsker den slettet spør du meg. Har en feeling på at du er enig ;-)

''Spørs om Sør har bedt om at den ble slettet. – mrxx''

Tråden til N&N (eller var det Goliath?) med endeløse hysteriske tirader om hvorfor jeg ikke svarer dem?

Jeg trodde det var trådstarter som fikk den slettet. Jeg gjorde det i hvert fall ikke.

Jeg vet ikke hvorfor den er slettet visste det ikke før nå i sted heller.

Nå må du begynne å lese sammenhengen ing er skrevet i. Mrxx skriver ikke om Sør. Han skriver faktisk om den svenen som ble pågrepet for å spre kristenom. Det hender man nakker om tådens tema, selv i tråder som er herpet av Sør :P

Haha, sånn går det når man går inn på 100 nyeste og har visse forventninger til hva som diskuteres :P Ikke f... om jeg gadd å lete i tråden for å være sikker på hva jeg svarte på:P

Annonse

I såfall har jeg helt rett. Det er mange som har bedt om å få slettet tråder her inne uten å bli hørt. Akkurat den tråden var viktig, og det er ikke grunn god nok at Sør ønsker den slettet spør du meg. Har en feeling på at du er enig ;-)

''I såfall har jeg helt rett. Det er mange som har bedt om å få slettet tråder her inne uten å bli hørt. Akkurat den tråden var viktig, og det er ikke grunn god nok at Sør ønsker den slettet spør du meg. Har en feeling på at du er enig ;-) – Kayia

''

Hvorfor i alle dager skulle *jeg* be om at den tråden skulle slettes?

Tvert i mot, jeg foretrekker om personfokuset deres blir samlet i én tråd, i stedet for spredd utover halve DOL.

Slike tråder sier jo kun noe om de som starter den, og skriver i den.

''I såfall har jeg helt rett. Det er mange som har bedt om å få slettet tråder her inne uten å bli hørt. Akkurat den tråden var viktig, og det er ikke grunn god nok at Sør ønsker den slettet spør du meg. Har en feeling på at du er enig ;-) – Kayia

''

Tvert i mot, jeg foretrekker om personfokuset deres blir samlet i én tråd, i stedet for spredd utover halve DOL.

''Hvorfor i alle dager skulle *jeg* be om at den tråden skulle slettes?'' Fordi Goliath ikke bare fortalte men også dokumenterte hvordan du i et konkret tilfelle hadde oppført deg, og du kom ikke særlig godt ut av dette.

Og bare for å være føre var: Jeg har IKKE sagt at du har bedt om å få slettet den. Jeg har sagt at dersom det er tilfelle så (...) osv.

''

''Slike tråder sier jo kun noe om de som starter den, og skriver i den.''

Feil, den sa mye om deg også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...