Gå til innhold

Første skitur på maaange år. Tips?

Anbefalte innlegg

Skal gå på ski for første gang på maaaange år. Føler jeg er helt grønn.. Hva bør jeg tenke på av utstyr, klær, solkrem, solbriller..?? etc. Hva bør jeg utstyre oss med å ha med på turen? Regner ikke med det blir en sinnsyk lang tur.. ;-)

Skal gå tur med kjæreste og våre barn på 10 og 12 år.

Fortsetter under...

Ta på solkrem i ansiktet før dere drar, og ta med solbriller og ekstra ullsokker/votter iallefall til ungene. Sitteunderlag,engangsgrill og pølser kanskje? Kakao er et must ;)

Kle dere godt og smør skiene før dere drar. Sjekk temperaturen og smør med riktig smøring.

God tur heldiggriser :) Her regner det idag :/

Gjest Elextra

Det viktigste for en fin tur er at skiene er noenlunde ok preparert etter forholdene. Får du hjelp til dette eller skal du gjøre det selv? Er det noe på skiene fra før?

Ellers er det jo greit med både solkrem, solbriller, appelsiner, kakao og sitteunderlag, men dette blir ganske uvesentlig i forhold til skiene ;).

Det viktigste for en fin tur er at skiene er noenlunde ok preparert etter forholdene. Får du hjelp til dette eller skal du gjøre det selv? Er det noe på skiene fra før?

Ellers er det jo greit med både solkrem, solbriller, appelsiner, kakao og sitteunderlag, men dette blir ganske uvesentlig i forhold til skiene ;).

Enig ang skiene!

Den beste oppskriften på å få barn som hater å gå på ski, er å slurve med skismurninga og/eller gi dem for dårlig skiutstyr ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...