Gå til innhold

Bursdagshilsener som hoper seg opp på Facebook..

Anbefalte innlegg

Ikke lenge til jeg har bursdag, og jeg husker med gru all jobbinga jeg hadde ifjor med å slette alle bursdagshilsenene jeg fikk på FB (lot dem selvsagt stå til neste dag, men så sletta jeg siden jeg liker å se andre statuser med bilder osv ;)). Finnes det noen måte å unngå at man må slette hver og en av hilsenene man får? Det er selvsagt suuuperkjekt å få bursdagsgratulasjoner ;)

Fortsetter under...

Nå er det jo sånn at det blir en egen post på wallen hvor det står.."50 personer har skrevet på togli's tidlinje" slik at alt liksom blir samlet og ikke går utover andre poster på wallen. Dette skjer nok ikke samme dag men dagen etter tror jeg det vil bli sånn..

Vanskelig å forklare men du vil se hva jeg mener :-)

Nå er det jo sånn at det blir en egen post på wallen hvor det står.."50 personer har skrevet på togli's tidlinje" slik at alt liksom blir samlet og ikke går utover andre poster på wallen. Dette skjer nok ikke samme dag men dagen etter tror jeg det vil bli sånn..

Ah, skjønner hva du mener! Så da kan jeg slette hele den "boksen" samla også?

Gjest tror jeg tralala

Jeg tror faktisk det skjer samme dag jeg, etter at du har mottatt et visst antall hilsener

Ja du kan sikkert det men jeg ser ikke helt vitsen med det :-)

Nei, ikke når de samles i en boks... men jeg legger ut litt bilder osv på veggen min.. synes det er kulere enn hundre bursdagshilsener som drukner alt annet som er mer spennende å lese/se på;)

Annonse

Nei, ikke når de samles i en boks... men jeg legger ut litt bilder osv på veggen min.. synes det er kulere enn hundre bursdagshilsener som drukner alt annet som er mer spennende å lese/se på;)

''Nei, ikke når de samles i en boks... men jeg legger ut litt bilder osv på veggen min.. synes det er kulere enn hundre bursdagshilsener som drukner alt annet som er mer spennende å lese/se på;)''

De legger seg samlet i en "bolk", med "rullegardin"/nedtrekksmeny, så de tar ikke noen plass på veggen som sådan i det hele tatt.

''Nei, ikke når de samles i en boks... men jeg legger ut litt bilder osv på veggen min.. synes det er kulere enn hundre bursdagshilsener som drukner alt annet som er mer spennende å lese/se på;)''

De legger seg samlet i en "bolk", med "rullegardin"/nedtrekksmeny, så de tar ikke noen plass på veggen som sådan i det hele tatt.

Good :)

Du kan jo slette fødselsdato fra personinstillinger akkurat rundt bursdagstider, så slipper du hele problemstillingen? De fleste skriver jo "gratulerer" når de ser at den-og-den har bursdag på oversikten :)

Det kan jeg jo gjøre, men nå ser det ut som hilsenene vil havne i en fellesboks av seg selv, så da ser jeg hva som skjer :P

Det kan jeg jo gjøre, men nå ser det ut som hilsenene vil havne i en fellesboks av seg selv, så da ser jeg hva som skjer :P

Alle havner ikke i egen boks, men mange ja. Syns forøvrig det er uplagsomt, jeg er nok mer her&nå i fb-sammenheng :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...