Gå til innhold

psykisk/fyskisk-har du noe råd?

Anbefalte innlegg

Gjest inbetween
Skrevet

Hei har noen spørsmål ang spiseforstyrrelser har selv problematikken slitt med dette i nå 7år det jeg lurer på er jeg har den siste tiden bare blitt mer å mer energiløs når jeg faktisk tilfører kroppen mat og ikke trener det vekk skjønner ingenting og har kjempevondt i venstre side foran og bak som noen kjører en kniv inn forran som bak gir seg ikke i vile,er lissom ikke redd for noe så får det lissom ikke til å stemme helt med angst,kommer meg ikke til butikken fordi jeg blir kortpustet og får stikkende smerter i venstre siden akkurat som det er ett trykk som er der som ikke går vekk og en ledsagende svimmelhet som kommer bare jeg står rett opp å ned trenger ikke bevege meg en gang, så derfor velger jeg egentlig å rådføre meg med deg som er psykiater har du noe råd til meg?Ber ikke om noe svar på hva det er for det forstår jeg er vanskelig over nett.Har vært i behandling eller i allefall i psykatrien siden jeg var 16år fikk diagnosen emosjonell ustabil pf type borderline,noe som var en lettelse men også en forbannelse for mange har så sykt stygt syn på denne diagnosen eller hiver den ut til folk som ikke har den,jeg for min del kan jo i samme slengen spørre deg har du noe råd hva som er kjent å fungere uten gruppeterapi? kan forklare kort hvorfor jeg fikk for 2 mnd siden dissosiasjonsidentitetsforstyrrelse også og føler den er den som speiler mer hva jeg sliter med nå i dag borderlinen ligger i bunnen mer som grunnsteinene som også må bygges opp hvordan vet jeg ikke for det svarer ingen meg på.Jeg sliter også med en utviklingsforstyrrelse non verbale lærevansker den gjør de mer krevende terapiformene som gruppeterapi vanskelig for hode mitt for jeg forstår ikke blikkene eller hendsiktene ikke bare det typiske til borderlinen forklart kort. sånn nå har du litt info om meg på forhånd takk:)

Skrevet

Lavt blodsukker? Det gir symptom som kortpusthet, hjertebank og svimmelhet...

Skrevet

Lavt blodsukker? Det gir symptom som kortpusthet, hjertebank og svimmelhet...

det frustrerende er at alt av prøver er fine:S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...