Gå til innhold

Stram opp maske.. Noen spm.

Anbefalte innlegg

Gjest over førti ja..

Har kjøpt en "stram opp maske". Hvor ofte kan jeg ta den? ( Står ikke på ). Har også fått prøve på en krem som jeg kan påføre huden etterpå som virker oppstrammende.

Hvor lenge virker slike masker/kremer oppstrammende? Bare den dagen. dagen etter eller flere dager?

Takknemlig hvis noen vet mer om dette enn meg. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388846-stram-opp-maske-noen-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om 10 år er du 50.Hva om du ser ut som tid alder,så vi stygge menn over 50 kan ha noen vakre 40 åringer å sjekke opp? Vi gutta har noen ordtak.Vi sier strykejern trengs om man ser litt skrukkete ut.Å sparkle fjeset om man har uren hud eller dårlig hud,da hjelper ikke sminke.

Husk at om du fortsetter blir mannen sjokkert når du "tar av deg ansiktet som 60 åring,og gubben løper ut i skogen,Hjelp det ligger ett troll i senga mi.

Håper du ikke er ei sånn jåle som skal prøve botox også?

Nei,vær den alderen du er du om du er førr eller femogførr!

Firogfemti.

Gjest Nickløsheletida

Om 10 år er du 50.Hva om du ser ut som tid alder,så vi stygge menn over 50 kan ha noen vakre 40 åringer å sjekke opp? Vi gutta har noen ordtak.Vi sier strykejern trengs om man ser litt skrukkete ut.Å sparkle fjeset om man har uren hud eller dårlig hud,da hjelper ikke sminke.

Husk at om du fortsetter blir mannen sjokkert når du "tar av deg ansiktet som 60 åring,og gubben løper ut i skogen,Hjelp det ligger ett troll i senga mi.

Firogfemti.

Uansett hvilken alder en er i så er de mest tiltrekkende menneskene de som prøver og ta vare på seg selv, både fysisk og mentalt.

Du virker utrolig bitter for tiden. Kvinner pynter seg ikke alltid bare for mannens skyld, men for sin egen velvære.

Gjest strammmmmmmm

Et par ganger i uka. Rens huden morgen og kveld, bruk dagkrem og nattkrem - og pass på å få i deg nok drikke, spis sunt og regelmessig, en god fordøyelse gir en fin hud :-)

PS! Et billigere alternativ til oppstrammende maske er å piske litt eggehvite sammen med litt sitron og olivenolje, smør dette i ansiktet og la virke 20 min, vask av med lunkent vann.

Bruk ansiktsskrubb også et par ganger i uka, for å stimulere cellefornyelsen og fjerne gamle døde hudceller. Hjemmelaget skrubb av sukker, olje og litt sitron kan også gjøre samme nytten.

Et annet triks er å bruke kaffegrut som ansiktsskrubb, koffeinen virker oppstrammende og gruten lett skrubbende.

Drikk et par kopper grønn te hver dag, masse antioksidanter som er bra mot rynker.

For oppfriskende og lett oppstrammende effekt, bruk den brukte teposen og dytt den litt rundt i ansiktet, la gjerne sitte litt på øynene mens du hviler deg et kvarter...

Firogfemti.

Enig. Velt talt! Jeg synes egentlig alle burde slutte å stelle seg etter fylte 35, for da er vi jo uansett på hell. Tenk om vi alle bare kunne bli enige om å la det henge og slenge, ete oss store og feite, droppe alt som heter sminke, barbering, tannpuss og fjas. Tennene kan jo i grunnen bare falle ut, for det er da for fuck ingenting å smile av lenger i den alderen? Vi trenger ikke dem. Og så er det jo godt med graut, og det kan man fint tygge uten tenner. Og pudding, da. Særlig sånn mandelpudding. Det er görgott! :)

Annonse

Firogfemti.

Jeg hadde iallefall aldri gidda å være sammen med en mann som ikke gadd å gjøre det beste ut av utseendet sitt! Da snakker jeg ikke om plastiske operasjoner, men om å dusje seg, stelle seg, fikse på tennene om det trengs, ha et bra kosthold og trimme litt for å holde seg i form. Det samme tenker jeg de fleste menn tenker om oss kvinner også. Tenk om alle skulle gå rundt og se ut som slabbedasker som ikke gadd å bry seg om om de så presentable ut.... triste saker :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...