Gjest Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Faren min er alvorlig syk og mistet han nesten i natt. Er redd for at det skal skje noe i natt. Jeg er urolig. Jeg står også oppført som nærmeste pårørerende. Burde jeg være der hos han nå i natt, og vise han at jeg bryr meg om han? Det er så vondt 0 Siter
Gjest mer enn ti vise Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 ''Burde jeg være der hos han nå i natt, og vise han at jeg bryr meg om han?'' Det er du selv som er nærmest til å svare på det. 0 Siter
Gjest Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Jeg håper at webmaster eller nhd kan slette dette så fort som mulig - jeg angrer sterkt på at jeg skrev det. Jeg har vært ganske så alene om det hele og har ingen å snakke med om det. Boblen bare sprakk til slutt, men den burde ikke gjort det på dol. Takk om noen sletter. 0 Siter
Gjest Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 ''Burde jeg være der hos han nå i natt, og vise han at jeg bryr meg om han?'' Det er du selv som er nærmest til å svare på det. Dette er så komplisert at det ikke er så enkelt som du vil ha det til. Men jeg orker/orket ikke skrive om det her på dol. Derfor angrer jeg meg for at jeg skrev det og fordi det gjorde bare vondt verre. Du/dere kjenner ikke historien og ting som gjør dette så vanskelig for meg 0 Siter
rose23 Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Dette er så komplisert at det ikke er så enkelt som du vil ha det til. Men jeg orker/orket ikke skrive om det her på dol. Derfor angrer jeg meg for at jeg skrev det og fordi det gjorde bare vondt verre. Du/dere kjenner ikke historien og ting som gjør dette så vanskelig for meg Har vært i samme situasjon og angret ikke på at jeg var der, for å si det slik... 0 Siter
Gjest tuttelutta Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Vil du få det bedre med deg selv om du sitter hos han inatt? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Dette er så komplisert at det ikke er så enkelt som du vil ha det til. Men jeg orker/orket ikke skrive om det her på dol. Derfor angrer jeg meg for at jeg skrev det og fordi det gjorde bare vondt verre. Du/dere kjenner ikke historien og ting som gjør dette så vanskelig for meg Jeg skjønner at dette er komplisert, men desto sikrere blir jeg på at "Mer enn ti vise" har et godt poeng. Kanskje du noen som kjenner deg godt kan gi deg et råd, basert på hva du har opplevd og vet hvordan du vanligvis reagerer? Selv var jeg ikke sammen med pappa da han døde, siden legene mente at han ville bli helt fin igjen, og jeg var veldig lei meg for at han døde alene. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Klem! Håper du får det slettet, ikke bra å angre. Sikkert veldig vanskelig... 0 Siter
Gjest Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Klem! Håper du får det slettet, ikke bra å angre. Sikkert veldig vanskelig... Jeg får nok ikke mitt ønske oppfylt 0 Siter
frosken Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Jeg hadde snakket med sykepleierne og spurt om de oppfatter det som sannsynlig at han vil dø i løpet av kort tid. Om det er sannsynlig, så hadde jeg blitt sittende hele natten. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Jeg får nok ikke mitt ønske oppfylt Og det er rart, det er vel bare et tastetrykk. Forstår ikke hva som er problemet hvis det plager deg, du skal ikke ha det vondt pga dette. Håper det går bra med deg 0 Siter
Gjest Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Og det er rart, det er vel bare et tastetrykk. Forstår ikke hva som er problemet hvis det plager deg, du skal ikke ha det vondt pga dette. Håper det går bra med deg Var og besøkte han nå. Han er bedre igjen nå. Mine foreldre får hjemmehjelp også etter dette nå - hjelp til matlaging og rengjøring. Og så får han sykeseng slik som min mor har. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Var og besøkte han nå. Han er bedre igjen nå. Mine foreldre får hjemmehjelp også etter dette nå - hjelp til matlaging og rengjøring. Og så får han sykeseng slik som min mor har. Det er bra de får hjelp :-) Det er sårt og trist, når de man er så glad i ikke har det bra. Så blir man redd midt oppi alt og, håper du slapper bedre av nå da. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Det er bra de får hjelp :-) Det er sårt og trist, når de man er så glad i ikke har det bra. Så blir man redd midt oppi alt og, håper du slapper bedre av nå da. Takk for støtten, det hjelper faktisk mye 0 Siter
Gjest anime Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Takk for støtten, det hjelper faktisk mye Det er bra :-) Håper du får en grei kveld hww. 0 Siter
Angustia Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Jeg håper at webmaster eller nhd kan slette dette så fort som mulig - jeg angrer sterkt på at jeg skrev det. Jeg har vært ganske så alene om det hele og har ingen å snakke med om det. Boblen bare sprakk til slutt, men den burde ikke gjort det på dol. Takk om noen sletter. ''Jeg håper at webmaster eller nhd kan slette dette så fort som mulig - jeg angrer sterkt på at jeg skrev det. Jeg har vært ganske så alene om det hele og har ingen å snakke med om det. Boblen bare sprakk til slutt, men den burde ikke gjort det på dol. Takk om noen sletter.'' Håper ikke dette er førstefokuset ditt. Mange av oss har skrevet ting vi angrer på på DOL, og ikke minst sagt tåpelige ting i RL... Nå må du fokusere på deg sjøl og dine nærmeste, og (evt) faren din! *Knuskoser*! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.