Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min er alvorlig syk og mistet han nesten i natt.

Er redd for at det skal skje noe i natt. Jeg er urolig. Jeg står også oppført som nærmeste pårørerende.

Burde jeg være der hos han nå i natt, og vise han at jeg bryr meg om han?

Det er så vondt :(

Gjest mer enn ti vise
Skrevet

''Burde jeg være der hos han nå i natt, og vise han at jeg bryr meg om han?''

Det er du selv som er nærmest til å svare på det.

Skrevet

Jeg håper at webmaster eller nhd kan slette dette så fort som mulig - jeg angrer sterkt på at jeg skrev det. Jeg har vært ganske så alene om det hele og har ingen å snakke med om det. Boblen bare sprakk til slutt, men den burde ikke gjort det på dol.

Takk om noen sletter.

Skrevet

''Burde jeg være der hos han nå i natt, og vise han at jeg bryr meg om han?''

Det er du selv som er nærmest til å svare på det.

Dette er så komplisert at det ikke er så enkelt som du vil ha det til. Men jeg orker/orket ikke skrive om det her på dol. Derfor angrer jeg meg for at jeg skrev det og fordi det gjorde bare vondt verre. Du/dere kjenner ikke historien og ting som gjør dette så vanskelig for meg

Skrevet

Dette er så komplisert at det ikke er så enkelt som du vil ha det til. Men jeg orker/orket ikke skrive om det her på dol. Derfor angrer jeg meg for at jeg skrev det og fordi det gjorde bare vondt verre. Du/dere kjenner ikke historien og ting som gjør dette så vanskelig for meg

Har vært i samme situasjon og angret ikke på at jeg var der, for å si det slik...

Gjest tuttelutta
Skrevet

Vil du få det bedre med deg selv om du sitter hos han inatt?

Skrevet

Jeg skjønner at dette er komplisert, men desto sikrere blir jeg på at "Mer enn ti vise" har et godt poeng. Kanskje du noen som kjenner deg godt kan gi deg et råd, basert på hva du har opplevd og vet hvordan du vanligvis reagerer? Selv var jeg ikke sammen med pappa da han døde, siden legene mente at han ville bli helt fin igjen, og jeg var veldig lei meg for at han døde alene.

Skrevet

Klem! Håper du får det slettet, ikke bra å angre. Sikkert veldig vanskelig...

Skrevet

Klem! Håper du får det slettet, ikke bra å angre. Sikkert veldig vanskelig...

Jeg får nok ikke mitt ønske oppfylt :(

Skrevet

Jeg hadde snakket med sykepleierne og spurt om de oppfatter det som sannsynlig at han vil dø i løpet av kort tid. Om det er sannsynlig, så hadde jeg blitt sittende hele natten.

Skrevet

Jeg får nok ikke mitt ønske oppfylt :(

Og det er rart, det er vel bare et tastetrykk. Forstår ikke hva som er problemet hvis det plager deg, du skal ikke ha det vondt pga dette. Håper det går bra med deg :)

Skrevet

Og det er rart, det er vel bare et tastetrykk. Forstår ikke hva som er problemet hvis det plager deg, du skal ikke ha det vondt pga dette. Håper det går bra med deg :)

Var og besøkte han nå. Han er bedre igjen nå. Mine foreldre får hjemmehjelp også etter dette nå - hjelp til matlaging og rengjøring. Og så får han sykeseng slik som min mor har.

Skrevet

Var og besøkte han nå. Han er bedre igjen nå. Mine foreldre får hjemmehjelp også etter dette nå - hjelp til matlaging og rengjøring. Og så får han sykeseng slik som min mor har.

Det er bra de får hjelp :-)

Det er sårt og trist, når de man er så glad i ikke har det bra. Så blir man redd midt oppi alt og, håper du slapper bedre av nå da.

Skrevet

Det er bra de får hjelp :-)

Det er sårt og trist, når de man er så glad i ikke har det bra. Så blir man redd midt oppi alt og, håper du slapper bedre av nå da.

Takk for støtten, det hjelper faktisk mye :)

Skrevet

Takk for støtten, det hjelper faktisk mye :)

Det er bra :-)

Håper du får en grei kveld hww.

Skrevet

Jeg håper at webmaster eller nhd kan slette dette så fort som mulig - jeg angrer sterkt på at jeg skrev det. Jeg har vært ganske så alene om det hele og har ingen å snakke med om det. Boblen bare sprakk til slutt, men den burde ikke gjort det på dol.

Takk om noen sletter.

''Jeg håper at webmaster eller nhd kan slette dette så fort som mulig - jeg angrer sterkt på at jeg skrev det. Jeg har vært ganske så alene om det hele og har ingen å snakke med om det. Boblen bare sprakk til slutt, men den burde ikke gjort det på dol.

Takk om noen sletter.''

Håper ikke dette er førstefokuset ditt. Mange av oss har skrevet ting vi angrer på på DOL, og ikke minst sagt tåpelige ting i RL...

Nå må du fokusere på deg sjøl og dine nærmeste, og (evt) faren din!

*Knuskoser*!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...