Cilien Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Jeg har diagnosen bipolar. Nå har jeg ikke sovet på flere dager, eller sa 2 timer hver natt. Er i tillegg veldig deprimert. Bruker Quetiapin 25 mg om kveldene for å få sove, men nå virker det lite. Var hos psykolog som ble veldig bekymret fordi jeg er så dårlig og hun sendte meg til legevakt siden legekontoret var stengt. Der forklarte jeg situasjonen og fikk respekt på Vallergan. Vel hjemme har jeg googlet det, og det virker som om det bare er en allergimedisin? Vil jeg klare å sove på denne? Jeg vil så gjerne sove, nettene er verst med tanke på suicidale tanker 0 Siter
miakami Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 man blir veldig trøtt av vallergan. ta noen timer før sengetid. 0 Siter
Cilien Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Skrevet 18. februar 2013 man blir veldig trøtt av vallergan. ta noen timer før sengetid. Ok, det høres bra ut. Tusen takk 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Du bør heller øke dosen av quetiapin til 100 mg om kvelden. 0 Siter
Gjest bipbipbip Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Hei, du trenger noen netter med skikkelig søvn nå! Hvordan gikk det? Fikk du sove? Hadde bedt om noe beroligende, feks Sobril og Imovane tror jeg.. Men om Vallergan eller Quentapin virker så er det best, siden Sobril og Imovane kan gi mer angst på sikt og er så vanedannende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.