Gå til innhold

fuck alle som sier dritt om litium

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så lei alle som skal advare mot litium og si den er såååå farlig, og den forgifter deg og bla bla bla, og gjør vitterlig research før du begynner på litium og blabla.

den har reddet livet mitt, det er før og etter litium for meg, og ingen bivirkninger annet enn litt tørste.

sykt at folk skal skremme vekk folk fra en så bar medisin.

legene tar faktisk blodprøver og passer på at du ikke blir forgiftet.

og alle medisiner har bivirkninger. det er inviduelt.

ugh!

Gjest tuttelutta
Skrevet

Det ble mye dritt av litium for meg ja. Var på do så og si hele tiden, voldsom diare.

Når det er sagt så hadde jeg nok enda brukt den hadde det ikke vært for denne bivirkningen. Har aldri vært redd for den og heller aldri fått advarsler mot å bruke den? Jeg hadde veldig bra virkning på min depresjon da jeg gikk på litium, synd jeg måtte slutte. Enig i at det er en bra medisin med god effekt.

Gjest ikke stille sinn
Skrevet

Så fuck me...

Jeg ble forgifta av Lithionit for noen måneder siden, selv med oppfølging av lege, men det betyr ikke at jeg advarer mot den.

Jeg ble satt på halve dosen etter forgiftninga - og står fortsatt på den.

Jeg har voldsomt toalettbehov, men advarer fortsatt ikke mot Lithionit.

Jeg aner nemlig ikke åssen jeg ville blitt uten denne medisinen - sikkert veldig mye dårligere !

Gjest ikke stille sinn
Skrevet

MEN vi må kunne si fra at det _kan_ være bivirkninger, særdeles alvorlige også.

For det om du har super effekt, betyr ikke at alle andre har det. og de må få høre om de også(men det er ofte de negative sidene som kommer fram ved spørsmål om medisinen kan være noe for dem da - de kan bli skremt av bare negative tilbakemeldinger - de overskygger liksom de positive)

Jeg aner som sagt ikke hvordan jeg ville vært uten Lithionit, så står fortsatt på den tross av bivirkningene: (tidligere forgiftning-uten grunn, de fant i alle fall ikke noen grunn), meget stort problem med diarè og ekstrem tørste til tider - 6-7liter (vanligvis 3-4l på denne medisinen)

Skrevet

Det ble mye dritt av litium for meg ja. Var på do så og si hele tiden, voldsom diare.

Når det er sagt så hadde jeg nok enda brukt den hadde det ikke vært for denne bivirkningen. Har aldri vært redd for den og heller aldri fått advarsler mot å bruke den? Jeg hadde veldig bra virkning på min depresjon da jeg gikk på litium, synd jeg måtte slutte. Enig i at det er en bra medisin med god effekt.

da burde du fått PRIADEL istedet for lithionit.

den har ikke diarebivirkningen.

Gjest tuttelutta
Skrevet

da burde du fått PRIADEL istedet for lithionit.

den har ikke diarebivirkningen.

Jeg fikk en annen type. Like ille for magen min den også.

Skrevet

Jeg fikk en annen type. Like ille for magen min den også.

ok kjenner ei som hadde kronisk diare i 15 år, fikk priadel, og siden har hun vært fin, ikke en bivirkning

Gjest tuttelutta
Skrevet

ok kjenner ei som hadde kronisk diare i 15 år, fikk priadel, og siden har hun vært fin, ikke en bivirkning

Husker ikke om det var priadel jeg fikk, det var ihvertfall en annen type lithionit, tror jeg. Magen min er visst et kapitel for seg seg selv og kan ikke sammenlignes med noen andre mager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...