Gjest Anonym090898 Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Heisann! jeg går på p pillen Loette. Og er som regel veldig flink til å huske pillen til riktig tid. Jeg valgte og hoppe over sukkerpillene, for ville ikke ha mensen. Den første uke på det nye brettet glemte jeg den ene pilla som jeg skulle ha tatt kl.23.00. Samme kveld hadde jeg og kjæresten min sex. Er det sikkert? To dager senere også får jeg blødninger? Hva er dette? Føler det er normalt og få små blødninger med p pillen Loette, men ikke før noen uker ute i brettet. Dette er jo med en gang. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Så lenge du tar de aktive pillene i minst tre uker, ikke har oppkast eller diare, og ikke har pauser på mer enn 7 dager (tilsvarende sukkerpillene), er du trygg hele tiden, og du kan i prinsippet sjonglere med bruk og pauser som du vil. Men det kan hende kroppen din ikke "godtar" at du "undertrykker" mensen, og at du derfor likevel får blødninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.