Gå til innhold

Dette er et forum for psykiatri

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hver dag kommer det spørsmål om somatiske problemstillinger på dette psykiatriforum.

Vennligst legg spørsmål inn på riktig forum.

Gjest ikkjesant?
Skrevet

''Hver dag kommer det spørsmål om somatiske problemstillinger på dette psykiatriforum.''

Sikkert fordi de håper at du som er lege " i bunnen" kan gi dem et gratis fagsvar.?

Er jo lov å håpe...

Skrevet

Oi unnskyld. Jeg tror jeg nettopp gjorde det! Unnskyld.

Jeg er bare veldig i tvil... Og blir veldig "avist" hos legen med at "alt" er psykisk. Kanskje fler har det slik også, og poster derfor her inne?

Gjest ikkjesant?
Skrevet

Jeg er bare veldig i tvil... Og blir veldig "avist" hos legen med at "alt" er psykisk. Kanskje fler har det slik også, og poster derfor her inne?

''Kanskje fler har det slik også, og poster derfor her inne?''

Ja, det er sikkert mulig. I tillegg gjør vel folk det også i håp om å slippe å betale for et fagsvar.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tror det ville bli færre feilpostinger om det gikk tydeligere frem hvilket forum man befinner seg i. Enkelte legger kanskje somatiske spørsmål her med hensikt, men tror mange gjør det i vanvare også. Dette er vel i så fall noe for Webmaster.

Skrevet

Jeg tror det ville bli færre feilpostinger om det gikk tydeligere frem hvilket forum man befinner seg i. Enkelte legger kanskje somatiske spørsmål her med hensikt, men tror mange gjør det i vanvare også. Dette er vel i så fall noe for Webmaster.

''Jeg tror det ville bli færre feilpostinger om det gikk tydeligere frem hvilket forum man befinner seg i. Enkelte legger kanskje somatiske spørsmål her med hensikt, men tror mange gjør det i vanvare også. Dette er vel i så fall noe for Webmaster.''

Jeg er enig. Jeg har bommet mange ganger.

Skrevet

''blir veldig "avist" hos legen med at "alt" er psykisk. Kanskje fler har det slik også, og poster derfor her inne?''

What goes around, comes around.

LOL.

Skrevet

''Jeg tror det ville bli færre feilpostinger om det gikk tydeligere frem hvilket forum man befinner seg i. Enkelte legger kanskje somatiske spørsmål her med hensikt, men tror mange gjør det i vanvare også. Dette er vel i så fall noe for Webmaster.''

Jeg er enig. Jeg har bommet mange ganger.

Samme her. Spesielt når man leser fra 100 nyeste og tror man er i det forumet man leser et innlegg i der og da og trykker "skriv nytt innlegg" så er man allikevel i det forumet man var sist man ikke leste fra 100 nyeste og da bommer man lett gitt... *erfaring*

Skrevet

Samme her. Spesielt når man leser fra 100 nyeste og tror man er i det forumet man leser et innlegg i der og da og trykker "skriv nytt innlegg" så er man allikevel i det forumet man var sist man ikke leste fra 100 nyeste og da bommer man lett gitt... *erfaring*

Nettopp. Det der har jeg også gjort MANGE ganger (hver gang?) jeg har postet et nytt innlegg :D

Skrevet

Hei!

Fra jeg oppdaget "åpent forum" bruker jeg det, men noen ting ang feks dette med venner... eller andre ting ligger litt i gråsonen, siden du skriver at asperger syndrom ER en psykisk lidelse :-) og således står litt på siden av den gjengse oppfatning er det vanskelig å vite om ting har med vanlige lurerier og funderinger eller psykiske.

Jeg selv er av den oppfatning at det jeg ofte lurer veldig på er noe jeg burde vite, altså ikke allminnelig men psykisk, eller skyldes en nevrologisk utviklingsforstyrrelse.

Men forvirringen blir større når jeg leser om at forfattere m.fl. syns det jeg lurer på ang venner er så naturlig at de ofte tenker på det selv. Jeg skrev til en forfatter og han svarte at han ofte tenker på det samme, og han har ikke asperger syndrom, selv om han nå lurer på om han har det.

Jeg svarte han med hvor han kan søke utredning, siden han er en kjent forfatter mente han at det går greit bare vi skriver mer sammen. Det kan jeg jo godt gjøre hvis det hygger han.

Gjest Hulderen
Skrevet

Enig, det er lett å havne i feil forum. Jeg vil tro at spesielt nye brukere bommer på dette, ikke minst nå for tiden som en så stor andel av 100 nyeste er fra psykiatiforumet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...