Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med bamse..?

Anbefalte innlegg

Barnet mitt har fått omgangssyke og spydde på bamsen sin i natt.

Bamsen er litt av ekstra verdi fordi den hadde jeg når jeg var liten og betyr mye for barnet mitt..

Men hva kan jeg gjøre med å få den rengjort? Tror ikke den tåler vask i 60 grader.. Men kanskje 40..

Noen andre tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388899-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-med-bamse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du tror han dør av 60 grader, ville jeg putta han i en vaskepose og kjørt ham på 40 grader. Om han da ser rein ut, hadde jeg antagelig lagt ham til lufting på verandaen i noen kuldegrader for å være sikker på at han ikke stinket.

skrape av det meste, putte i vaskepose, vaske på finvask eller ullprogram. Så varmt du tør.

Vi har en sau som har blitt spydd på noen ganger, og den har overlevd noen runder i vaskemaskina. Jentungen satt og overvåket den første gangen, med tårer i øynene og sa at "Jammen, sævven TØR ikke være i vaskemaskina!" -men det gikk bra og sauen ble rein uten ekkel lukt. Tror ikke hun smittet seg selv med ny runde heller...

Annonse

skrape av det meste, putte i vaskepose, vaske på finvask eller ullprogram. Så varmt du tør.

Vi har en sau som har blitt spydd på noen ganger, og den har overlevd noen runder i vaskemaskina. Jentungen satt og overvåket den første gangen, med tårer i øynene og sa at "Jammen, sævven TØR ikke være i vaskemaskina!" -men det gikk bra og sauen ble rein uten ekkel lukt. Tror ikke hun smittet seg selv med ny runde heller...

En sau...huffda, jeg håper den ikke var levende....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...