Olav Femte Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 http://www.forskning.no/artikler/2011/februar/280029 0 Siter
Gjest anime Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Tror det er vanlig. Og spesielt hos barn som får ulike diagnoser, kan ende opp med noe helt annet når de er voksne. Jaja, det gjelder vel voksne og, mange blir feildiagnostisert og derfor feilmedisinert. Deprimerende :-( 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Hei! Jeg leste artikkelen og nå blir det med tiden en løsning på det, en blodprøve også kan man skreddersy medisinsk behandling, Jeg leste ar 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Skrevet 20. februar 2013 Hei! Jeg leste artikkelen og nå blir det med tiden en løsning på det, en blodprøve også kan man skreddersy medisinsk behandling, Jeg leste ar Ja, jeg leste hele stykke jeg også. Men i dag, er det vel ingen som tar en blodprøve. Har en følelse att dette vil ta lang tid før dette blir vanlig hos fastlegene. Jeg fikk utslett over hele kroppen, når jeg skulle prøve Cipralex. Har prøvd de alle. Og tålte de bortsett fra Fontex. Den tålte bra. Men etter noen måneder, hadde den ingen virkning på angst som jeg skulle ha det som. Dette er mange år siden. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Ja, jeg leste hele stykke jeg også. Men i dag, er det vel ingen som tar en blodprøve. Har en følelse att dette vil ta lang tid før dette blir vanlig hos fastlegene. Jeg fikk utslett over hele kroppen, når jeg skulle prøve Cipralex. Har prøvd de alle. Og tålte de bortsett fra Fontex. Den tålte bra. Men etter noen måneder, hadde den ingen virkning på angst som jeg skulle ha det som. Dette er mange år siden. Hei! Men fremtiden ser lys ut. Snart får vi skreddersydde medisiner, ''Men deCode-forskerne har ikke bare funnet flere sårbarhetsgener for hjerteinfarkt, De har blant annet også oppdaget et sårbarhetsgen for schizofreni, og for hjerneslag. Arbeidet med å utvikle medisiner som kan nøytralisere virkningen også av disse sårbarhetsgenene er i gang, sier Stefansson. '' http://www.nrk.no/programmer/radioarkiv/verdt_a_vite/3484721.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.