Gå til innhold

Deprimerte feilmedisineres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er vanlig. Og spesielt hos barn som får ulike diagnoser, kan ende opp med noe helt annet når de er voksne. Jaja, det gjelder vel voksne og, mange blir feildiagnostisert og derfor feilmedisinert. Deprimerende :-(

Skrevet

Hei!

Jeg leste artikkelen og nå blir det med tiden en løsning på det, en blodprøve også kan man skreddersy medisinsk behandling,

Jeg leste ar

Skrevet

Hei!

Jeg leste artikkelen og nå blir det med tiden en løsning på det, en blodprøve også kan man skreddersy medisinsk behandling,

Jeg leste ar

Ja, jeg leste hele stykke jeg også. Men i dag, er det vel ingen som tar en blodprøve.

Har en følelse att dette vil ta lang tid før dette blir vanlig hos fastlegene.

Jeg fikk utslett over hele kroppen, når jeg skulle prøve Cipralex.

Har prøvd de alle. Og tålte de bortsett fra Fontex. Den tålte bra. Men etter noen måneder, hadde den ingen virkning på angst som jeg skulle ha det som. Dette er mange år siden.

Skrevet

Ja, jeg leste hele stykke jeg også. Men i dag, er det vel ingen som tar en blodprøve.

Har en følelse att dette vil ta lang tid før dette blir vanlig hos fastlegene.

Jeg fikk utslett over hele kroppen, når jeg skulle prøve Cipralex.

Har prøvd de alle. Og tålte de bortsett fra Fontex. Den tålte bra. Men etter noen måneder, hadde den ingen virkning på angst som jeg skulle ha det som. Dette er mange år siden.

Hei!

Men fremtiden ser lys ut.

Snart får vi skreddersydde medisiner,

''Men deCode-forskerne har ikke bare funnet flere sårbarhetsgener for hjerteinfarkt, De har blant annet også oppdaget et sårbarhetsgen for schizofreni, og for hjerneslag. Arbeidet med å utvikle medisiner som kan nøytralisere virkningen også av disse sårbarhetsgenene er i gang, sier Stefansson. ''

http://www.nrk.no/programmer/radioarkiv/verdt_a_vite/3484721.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...