Gå til innhold

Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke så rart, når du har status gift mens togli har status singel. Kanskje du hadde fått henvendelser om du var singel.

Jeg tror neppe det hadde gjort den store forskjellen:-)

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• tzatziki1365380058

8

• fineline

4

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg tror neppe det hadde gjort den store forskjellen:-)

He he, det var da beskjedent til deg å være!

Skrevet

He he, det var da beskjedent til deg å være!

Hehe, ja jeg har jugd nok i kveld så må prøve å avbalansere litt.

Skrevet

Hehe, ja jeg har jugd nok i kveld så må prøve å avbalansere litt.

Hahaha :))

Gjest Nemlig Hemlig
Skrevet

Selvfølgelig blir man såret. Jeg har til og med blitt avvist av en jeg gikk i samme klasse som. For en Drittstøvel!

Skrevet

Selvfølgelig blir man såret. Jeg har til og med blitt avvist av en jeg gikk i samme klasse som. For en Drittstøvel!

Jeg har avvist noen jeg gikk i samme klasse som. Fordi de var noen forbannede drittstøvler. At de så mye som tenkte tanken på å legge meg til nå skjønner jeg ikke.

Ellers godtar jeg stort sett alle jeg kjenner, men fremmede ser jeg ingen grunn til å adde. Er det noe jeg er usikker på spør jeg om jeg kjenner dem. Iblant gjør jeg det, og da er det ok. Gjør jeg det ikke, eller de ikke svarer, blir de ikke godtatt heller.

Skrevet

Det er jeg helt enig i at noen ikke burde ha facebook.

Jeg skriver ikke noe på facebook som ikke alle kan se, jeg har helt åpen profil også, gidder ikke å skjule noe fordi det er ikke noe å skjule.

Jeg skriver noen ganger på facebook noe andre mener at ikke alle skal se, mens jeg er helt klar på at dette ville jeg ropt over hele verden.

Skrevet

Jeg gidder ikke å sile mellom de som spør om vennskap, jeg har mange på lista som jeg ikke kjenner, men de fleste av dem driver med det samme som meg, kjører billøp, eller mc for den sakens skyld og selv om jeg ikke kjenner dem så driver vi med det samme og det er ikke umulig enn at vi har truffet hverandre på løp.

Jeg er så dårlig på navn at jeg husker knapt hva jeg heter selv, så det kan gått være at de kjenner meg uten at jeg kjenner dem.

Utover det så bekrefter jeg alle som spør, vet er mange som kjenner meg som jeg ikke kjenner. Dette er ikke noe problem uansett.

Mange som legger altfor mye alvor i facebook og analyserer det i hjel.

Er vi venner på face? :)

Skrevet

Har kun skjedd en eller to ganger, og det gjaldt personer jeg ikke kjente så godt. Selv har jeg ikke så mange nære venner og kollegaer på facebook, de ser jeg jo ofte likevel. Har noen tidligere kollegaer som facebookvenner, så mister vi ikke helt kontakten. Og en del nære og fjerne slektninger. Synes det er koselig at barn av tremennionger tar kontakt på facebook, selv om jeg aldri har møtt dem.

Har avvist noen jeg ikke aner hvem er. Noen har jeg spurt om de kjenner meg, men ikke fått svar.

Skrevet

Jeg gidder ikke å sile mellom de som spør om vennskap, jeg har mange på lista som jeg ikke kjenner, men de fleste av dem driver med det samme som meg, kjører billøp, eller mc for den sakens skyld og selv om jeg ikke kjenner dem så driver vi med det samme og det er ikke umulig enn at vi har truffet hverandre på løp.

Jeg er så dårlig på navn at jeg husker knapt hva jeg heter selv, så det kan gått være at de kjenner meg uten at jeg kjenner dem.

Utover det så bekrefter jeg alle som spør, vet er mange som kjenner meg som jeg ikke kjenner. Dette er ikke noe problem uansett.

Mange som legger altfor mye alvor i facebook og analyserer det i hjel.

''Utover det så bekrefter jeg alle som spør, vet er mange som kjenner meg som jeg ikke kjenner. Dette er ikke noe problem uansett. Mange som legger altfor mye alvor i facebook og analyserer det i hjel.''

Å så enig! Det er rett og slett mange som ikke har godt av facebook! Jeg gidder heller ikke være firkantet når det kommer til venneforespørsler. Jeg legger aldri ut noe veldig privar på fb uansett så det er ikke noe problem.

Skrevet

Jeg sender særdeles sjeldent ut en venneforespørsel, så nei har ikke opplevd at noen har avvist meg.

Men uansett, så lenge det er en perifer venn hadde jeg ikke brydd meg om de hadde avvist meg. Noen legger ut mye privat og er keen på å bare ha sine nærmeste venner som venn.

Gjest Zignatur
Skrevet

Ikke alle er flinke å sjekke oppdateringene og forespørslene,

noen er kanskje ikke pålogget på lenge,

noen legger kanskje kun til de de har daglig kontakt med

I starten av fb tok d jo litt av, d var om å gjøre å ha flest mulige venner,

men så finner en ut at en vil jo ikke at alle skal vite alt,

og dessuten hvorfor ha masse "venner" som man aldri prater med,

som ikke engang gidder klikke "liker"...

Så da legger man kun til de man kjenner best.

Eller det kan være at du har skiftet navn eller

de ikke kjenner igjen deg på bilde...

hadde jo lagt til et par damer som la meg til,

men de husket ikke hvem jeg var pga bildet jeg hadde og nytt etternavn,

men så hadde de sjekket profilen nærmere og husket hvem jeg var.

Kan være en ide å sende en melding sammen med forespørselen.

Gjest Tatjana
Skrevet

''Har du noen gang blitt skuffet over personer som ikke har godkjent venneforespørselen fra deg?''

Jeg sender svært sjelden ut venneforespørsler på Facebook, så nei, det kan jeg ikke si jeg har blitt skuffet over.

''Opplever dere ofte at noen ikke vil ha deg som venn? ''

De fleste av mine Facebookvenner er folk som har lagt til meg, ikke omvendt. De som ikke vil ha meg som venn legger meg ikke til og jeg lever i lykkelig uvitenhet.

Facebook er ikke den virkelige verden. Folk bruker det forskjellig. Noen legger til alle som spør, andre vil bare ha de aller nærmeste vennene. Det er ikke noe å bry seg om.

Skrevet

Det er vel ikke så rart, når du har status gift mens togli har status singel. Kanskje du hadde fått henvendelser om du var singel.

Status synes ikke på lukkede profiler altså ;-)

Gjest Nemlig Hemlig
Skrevet

Jeg har avvist noen jeg gikk i samme klasse som. Fordi de var noen forbannede drittstøvler. At de så mye som tenkte tanken på å legge meg til nå skjønner jeg ikke.

Ellers godtar jeg stort sett alle jeg kjenner, men fremmede ser jeg ingen grunn til å adde. Er det noe jeg er usikker på spør jeg om jeg kjenner dem. Iblant gjør jeg det, og da er det ok. Gjør jeg det ikke, eller de ikke svarer, blir de ikke godtatt heller.

Ja, jeg skjønner du avviser dersom de var drittsekker. Han jeg snakker om derimot var en kamerat.

Skrevet

Er vi venner på face? :)

Det tror jeg faktisk vi er flisa:-) Jeg ble venn med ei som er født i 1939 og som tydeligvis er dypt religiøs, hun har i alle fall masse Gudsbilder på siden sin. Jeg kjenner ikke henne, men det ser ut til at hun vet hvem jeg er, så jeg tenkte på deg.

Skrevet

Jeg skriver noen ganger på facebook noe andre mener at ikke alle skal se, mens jeg er helt klar på at dette ville jeg ropt over hele verden.

Facebook er ikke akkurat arena for de store diskusjoner eller meninger, men kun lette ytringer og annet dill og dall.

Skrevet

''Utover det så bekrefter jeg alle som spør, vet er mange som kjenner meg som jeg ikke kjenner. Dette er ikke noe problem uansett. Mange som legger altfor mye alvor i facebook og analyserer det i hjel.''

Å så enig! Det er rett og slett mange som ikke har godt av facebook! Jeg gidder heller ikke være firkantet når det kommer til venneforespørsler. Jeg legger aldri ut noe veldig privar på fb uansett så det er ikke noe problem.

Facebook skal ikke vær ett arena for altfor private meldinger eller ytringer og meninger for den sakens skyld, stort sett går det bra, men det hender seg at noen tar noen krangler der og dummer seg ut, hehe

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Har du noen gang blitt skuffet over personer som ikke har godkjent venneforespørselen fra deg?''

Jeg sender svært sjelden ut venneforespørsler på Facebook, så nei, det kan jeg ikke si jeg har blitt skuffet over.

''Opplever dere ofte at noen ikke vil ha deg som venn? ''

De fleste av mine Facebookvenner er folk som har lagt til meg, ikke omvendt. De som ikke vil ha meg som venn legger meg ikke til og jeg lever i lykkelig uvitenhet.

Facebook er ikke den virkelige verden. Folk bruker det forskjellig. Noen legger til alle som spør, andre vil bare ha de aller nærmeste vennene. Det er ikke noe å bry seg om.

''Facebook er ikke den virkelige verden''

Er ikke enig i dette lenger. For meg har facebook blitt en del av den virkelige verden. Mye informasjon ang. jobben min legges ut der. Jeg kan gå inn og finne det samme andre steder, men det blir mer tungvint. Facebook er oppe hele tiden. Jeg må også ha facebookkonto for å gjøre en del av egen jobb.Og jeg synes det er lettere og holde kontakt med venner og kollegaer. Vi har det også mer sosialt i RL pga av det er så enkelt å lage avtaler og å få tak i alle sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...