Gå til innhold

Facebook

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Min mann har vært utro med en x han hadde et kortvarig forhold til 12 år tilbake. Min psykolog sier x-er er farlige....fordi det er noen man kjenner er terskelen lavere for at ting kan skje.

Så trist for deg! Håper det ordnet seg for dere!

Ekser kan sikkert være farlige, og uansett er det som sagt lov å avvise venneforespørsle på face ;)

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• tzatziki1365380058

8

• fineline

4

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058
Skrevet

Kanskje det er av respekt for sin partner? Det er ingen tvil om at internett og sosiale medier gjør det lettere å være utro.

Jada, det kan godt være grunnen, selv om tanken om at det skulle skje noe mellom oss igjen er absurd i mitt hode.

tzatziki1365380058
Skrevet

Kanskje det er av respekt for sin partner? Det er ingen tvil om at internett og sosiale medier gjør det lettere å være utro.

Jada, det kan godt være grunnen, selv om tanken om at det skulle skje noe mellom oss igjen er absurd i mitt hode.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg er på den andre siden, dvs. jeg har avvist en eks fra 20 år tilbake.

Hvis jeg skulle akseptert ham som fb-venn følte jeg også at jeg måtte forklare for kjæresten hvem han er, og av forskjellige grunner som tilhører nåtiden opplevde jeg det som vanskelig.

Folk er forskjellige, naturligvis. I dette tilfellet synes jeg nok han tillegger meg og forholdet vi hadde mye større betydning enn det er grunn til, hvis han ikke kan ha kontakt med meg på face nå. Og kona hans vet alt om meg fra før.

For meg blir det nesten mer påfallende at han ikke er venn med neg, siden han er venn med alle andre i gjengen vår fra den tida. Men han om det...

Jeg er helt annerledes selv. God på å forholde meg til ekser, og vi er omgangsvenner med flere av dem og konene deres i dag.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Er ikke enig i dette lenger. For meg har facebook blitt en del av den virkelige verden. Mye informasjon ang. jobben min legges ut der. Jeg kan gå inn og finne det samme andre steder, men det blir mer tungvint. Facebook er oppe hele tiden. Jeg må også ha facebookkonto for å gjøre en del av egen jobb.Og jeg synes det er lettere og holde kontakt med venner og kollegaer. Vi har det også mer sosialt i RL pga av det er så enkelt å lage avtaler og å få tak i alle sammen.''

Men sånn er det ikke for meg. Jeg kjenner heller ingen i RL som har det sånn. Jobben min har ingenting på Facebook å gjøre, og jeg har ikke tid til å være på Facebook i arbeidstida. Jeg har nok en helt annen type jobb en deg...

Jeg har heller ingen venner som lager avtaler via Facebook. Da hadde det ikke vært mange som hadde blitt med på ting...

''Jeg har heller ingen venner som lager avtaler via Facebook. Da hadde det ikke vært mange som hadde blitt med på ting''

Er du sikker på det?

I dag har jeg sendt til noen venner en slik invitasjon som dette : Det blir vorspill hos meg (dato) og en tur ut på byen etterpå. Ta gjerne med deg en eller 2 stykker.

Enkelt og greit og det ser ut som vi blir en gjeng.

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg har heller ingen venner som lager avtaler via Facebook. Da hadde det ikke vært mange som hadde blitt med på ting''

Er du sikker på det?

I dag har jeg sendt til noen venner en slik invitasjon som dette : Det blir vorspill hos meg (dato) og en tur ut på byen etterpå. Ta gjerne med deg en eller 2 stykker.

Enkelt og greit og det ser ut som vi blir en gjeng.

''I dag har jeg sendt til noen venner en slik invitasjon som dette : Det blir vorspill hos meg (dato) og en tur ut på byen etterpå. Ta gjerne med deg en eller 2 stykker.''

Hvor går man på byen for tiden når man er 40+ og mer eller mindre singel? *nysgjerrig*

Bar1? BAR Tjuvholmen? Burns?

Er helt utafor.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''I dag har jeg sendt til noen venner en slik invitasjon som dette : Det blir vorspill hos meg (dato) og en tur ut på byen etterpå. Ta gjerne med deg en eller 2 stykker.''

Hvor går man på byen for tiden når man er 40+ og mer eller mindre singel? *nysgjerrig*

Bar1? BAR Tjuvholmen? Burns?

Er helt utafor.

Ihvertfall ikke Burns ;o) Der er det bare desperate gamle og mindre tiltrekkende gubber som går ;o)

Ellers er ikke jeg så veldig godt kjent akkurat, men Solli plass, Aker Brygge, 3 brødre og et sted lenger nede i Karl Johan jeg ikke husker navnet på. Hvor vi kommer til å gå nå, vet jeg ikke enda :)

Gjest Elextra
Skrevet

Ihvertfall ikke Burns ;o) Der er det bare desperate gamle og mindre tiltrekkende gubber som går ;o)

Ellers er ikke jeg så veldig godt kjent akkurat, men Solli plass, Aker Brygge, 3 brødre og et sted lenger nede i Karl Johan jeg ikke husker navnet på. Hvor vi kommer til å gå nå, vet jeg ikke enda :)

''Ihvertfall ikke Burns ;o) Der er det bare desperate gamle og mindre tiltrekkende gubber som går ;o)

''

Samme inntrykk har jeg (fra en stund tilbake), det sies dog at damer har 100% sjanse for å finne noen der - enten de ønsker eller ikke :P.

Ellers takk for tips, du har jo nesten enda mindre peil enn jeg ;).

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Ihvertfall ikke Burns ;o) Der er det bare desperate gamle og mindre tiltrekkende gubber som går ;o)

''

Samme inntrykk har jeg (fra en stund tilbake), det sies dog at damer har 100% sjanse for å finne noen der - enten de ønsker eller ikke :P.

Ellers takk for tips, du har jo nesten enda mindre peil enn jeg ;).

''Samme inntrykk har jeg (fra en stund tilbake), det sies dog at damer har 100% sjanse for å finne noen der - enten de ønsker eller ikke :P''

He he, ja jeg tviler ikke.

''Ellers takk for tips, du har jo nesten enda mindre peil enn jeg ;)''

Jeg har veldig lite peil, men nå er jeg faktisk ikke på sjekkern, så det spiller ingen stor rolle hvor vi går, men det er selvfølgelig hyggelig å han noen kjekke og flørte med :-)

Skrevet

Det er klart, men det er ikke vanskelig å se hva som bør legges ut der og ikke.

Det er store forskjeller fra land til land hva som blir betraktet som egnet for facebook.

Selv synes jeg at det jeg kan skrive om i avisen kan jeg skrive på facebook, men da er ikke alle enige med meg i hva jeg kan skrive i avisen;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...