Gjest Kunne spist en hest, men har ikke lyst Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Hei. Jeg går på et sentralstimulerende medikament (foreskrevet av psykiater) og sliter med svært dårlig matlyst. Det er få ting jeg klarer å spise uten å bli kvalm og det hjelper.ikke at folk sier: "Ja, men av og til må man spise selv om man ikke har lyst på mat." Det som holder meg gående er sukkerdrikker og vitamintilskudd. (mildt sagt ikke optimalt). Det som er litt interessant er at matlysten ble mindre en god stund før jeg begynte med sentralstimulerende, men SS gjorde ting verre. Det er blitt tatt blodprøver av alle slag; stoffskifte, lever, osv. Det eneste man har konstatert er at jeg lider av mannlig hypogonadisme og får derfor en injeksjon Nebido annenhver måned. Likevel, jeg får ikke i meg nok mat og det går selvsagt ut over det fysiske energinivået mitt, samt konsentrasjon. Finnes det noen mulighet for at jeg kan få NutriDrink eller Fresubin på blå resept? Jeg må jo få i meg noenlunde sunne kalorier, for dette kan ikke fortsette. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.