Gå til innhold

NHD - Anorexia forårsaket av sentralstimulerende

Gjest Kunne spist en hest, men har ikke lyst

Anbefalte innlegg

Gjest Kunne spist en hest, men har ikke lyst
Skrevet

Hei.

Jeg går på et sentralstimulerende medikament (foreskrevet av psykiater) og sliter med svært dårlig matlyst. Det er få ting jeg klarer å spise uten å bli kvalm og det hjelper.ikke at folk sier: "Ja, men av og til må man spise selv om man ikke har lyst på mat." Det som holder meg gående er sukkerdrikker og vitamintilskudd. (mildt sagt ikke optimalt).

Det som er litt interessant er at matlysten ble mindre en god stund før jeg begynte med sentralstimulerende, men SS gjorde ting verre.

Det er blitt tatt blodprøver av alle slag; stoffskifte, lever, osv. Det eneste man har konstatert er at jeg lider av mannlig hypogonadisme og får derfor en injeksjon Nebido annenhver måned. Likevel, jeg får ikke i meg nok mat og det går selvsagt ut over det fysiske energinivået mitt, samt konsentrasjon.

Finnes det noen mulighet for at jeg kan få NutriDrink eller Fresubin på blå resept? Jeg må jo få i meg noenlunde sunne kalorier, for dette kan ikke fortsette.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...