Gjest caki Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 hei. Da jeg var på do tidligere og hadde avføring oppdaget jeg litt lyst blod i avføringen. Jeg er en jente på 16 år, går på p-piller så skal ikke ha mensturasjon enda. Hva kan dette være? Burde jeg kontakte legen eller kan jeg vente litt å se om det evt kommer mer ? Det var ikke mye men er litt sår i enden av endetarmen å det har små tildenser til og klø litt.. har aldri sett dette før å har bare lest litt om det. Mvh en litt nervøs jente! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Du har nok bare blødd litt fra sår rundt endetarmen tenker jeg. ) Friskt blod på papiret skyldes ofte en rift eller en hemorroide. Mørkt blod skal man ta adskillig mer alvorlig for det kommer fra lengre opp i tarmen. 0 Siter
Gjest anlin Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Hadde også det problemet, men byttet til veldig mykt toalettpapir (Lambi), og ikke noe mer blod. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.