Gå til innhold

blod i avføring

Anbefalte innlegg

Skrevet

­hei. Da jeg var på do tidligere og hadde avføring oppdaget jeg litt lyst blod i avføringen. Jeg er en jente på 16 år, går på p-piller så skal ikke ha mensturasjon enda. Hva kan dette være? Burde jeg kontakte legen eller kan jeg vente litt å se om det evt kommer mer ? Det var ikke mye men er litt sår i enden av endetarmen å det har små tildenser til og klø litt.. har aldri sett dette før å har bare lest litt om det. Mvh en litt nervøs jente!

Skrevet

Du har nok bare blødd litt fra sår rundt endetarmen tenker jeg. :o) Friskt blod på papiret skyldes ofte en rift eller en hemorroide. Mørkt blod skal man ta adskillig mer alvorlig for det kommer fra lengre opp i tarmen.

Skrevet

Hadde også det problemet, men byttet til veldig mykt toalettpapir (Lambi), og ikke noe mer blod.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...